motionscomputerspil

Du læser en tråd i debat > off topic


#1
motionscomputerspil
fpn.dk

Hm.. jeg tror nu først den når det brede spillepublikum når man kan blive udstyret med en hi-tech riffel, nattesynsbriller og så kan spille en gruppe venner mod andre ;-)
16 år30. april 2008 kl. 20:46
#2
re: motionscomputerspil
ikke sandt. Jeg har spillet! det er genialt! Kan love dig for der kommer sved på panden + der er skiiide skægt. Derudover har det allerede på en uge forbedret min holdning totalt. balancepunktet har rykket sig...

absolut pengene værd!!!!
16 år1. maj 2008 kl. 23:45
#3
re: motionscomputerspil
Min kæreste har lige bestilt sådan en, men kender jeg ham ret bliver han træt af den, men måske jeg kan bruge den så
16 år5. maj 2008 kl. 12:27
#4
re: motionscomputerspil
Jeg er slet ikke i tvivl om at spillet er godt. Når engang mine finanser kommer i plus igen efter forårets besærkergang i tøjbutikkerne, så overvejer jeg at købe en eyetoy til min playstation. Så man kan røre sig ved spillekonsollen. Men det kan være jeg skal overveje denne istedet.

Min bemærkning gik mere til den "brede" del af befolkningen som spiller warcraft eller een af de der 1st person shoot'em up (jeg har ikke fulgt med de sidste par år). Hvis vi skal have teenage drengene og alle de andre som spiller den slags spil til at købe motionscomputerspil, så skal der være et element af spænding i det.

Jeg læste i øvrigt at man arbejder på en "controller" som kan bruges i forbindelse med virtual reality - en slags løbebånd. Når de får den til at fungere 360 grader (så man kan dreje og bakke) så er vi jo ved at være der hvor spille entusiasterne kan dræbe nazister, orcer eller andre favorit-monstre og samtidig få motion ;-)

Findes der der wii fit i øvrigt til playstation, eller er den kun ude til Xbox?
16 år5. maj 2008 kl. 15:03
#5
re: motionscomputerspil
Ja, det ville være godt hvis dem der spiller meget fik rørt sig lidt indimellem. Vores Wii skulle gerne komme i dag, så jeg glæder mig til at se hvordan det fungerer
16 år7. maj 2008 kl. 10:54
#6
re: motionscomputerspil
Vi har modtaget noget af det i dag men mangler brættet, men vi har bowlet og det er ret skægt
16 år7. maj 2008 kl. 18:53
#7
re: motionscomputerspil
Vores wii, er bare god, nu har jeg bokset der rør man sig godt nok en del, når så vi får wii fittnes delen bliver det endnu bedre.

Har bowler, spillet tenneis og bokset, boksningen fik sveden frem på min pande
16 år7. maj 2008 kl. 20:34
#8
motions konsolspil...
hehe... lakob...wii fit er til nintendo wii. og hverken playstation eller x-box. Det er nærmest et religionsspørgsmål om man er til det ene eller det andet.

Der er masser af sportsspil til wii. ja wii sport medfølger...med tennis, bowling, baseball, golf og boksning. alle kanon gode. I dette spil er der en wii-trænings øvelse, hvor konsollen udpeger 3 aktiviteter til dig og derefter udregner din wii-alder udfra koordination, udholdenhed mm.

Wii fit benytter sig af en balance-bræt. der er øvelser inden for balancepil, yoga, muskeltræning og aerobics. Allerede efter 1 uges brug var min holding væsentligt forbedret, fordi jeg er blevet mere bevidst om mit balancepunkt. du kan desuden også her få målt din wii-alder og følge din vægt og BMI på kurver...

hvad angår actionspil til ungerne...der er allerede en hel del skydespil, både maskinpistol, riffel og bue og pil...

eyetoy til ps er ok...men INTET til sammenligning med wii.


16 år8. maj 2008 kl. 15:52
#9
re: motions konsolspil...
Jeg er stadig lidt overrasket over hvor sjovt det egentligt er. Og især over hvor ømme skuldre og arme jeg har i dag.

Vi venter stadig på wii fitt
16 år8. maj 2008 kl. 16:32
#10
re: motions konsolspil...
Har også fået wii Fittnes nu det er ret godt
16 år17. maj 2008 kl. 19:57



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });