Motionspartner:

Du læser en tråd i debat > motion


#11
re: re: re: re: re: re: re: re: Motionspartner:
Jeg har været lidt sløv til at komme afsted på det sidste - er lige flyttet og har været til eksamen, sååå.... Dårlige undskyldninger er der nok af :o)
Jeg går/løber på løbebånd og træner maskiner - og ellers tager jeg til spinning.

Hvad med dig - er du til spinning?
19 år17. maj 2005 kl. 14:37
#12
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Motionspartner:
Har kun hørt om det, men aldrig prøvet. Kunne være sjovt at prøve, elsker nemlig at cykle.
jeg har ikek været i et motioncenter i ca 1 1/2 år, men trænet meget hjemme. Da jeg gik i motionscenter trænede jeg stortset kun maskiner, løbebånd og cykel, men er frisk på det meste.

Knus Chiffi.
18 år20. maj 2005 kl. 22:51
#13
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Motionspartner:
Jeg har bare været total aktiv de sidste par dage... spinning både onsdag, torsdag og lørdag - sådan! Jeg er f... helt stolt af mig selv. Jeg synes du skal med til spinning - man har det total dejligt efter sådan en time. Du skal starte på det der hedder Basic Bike - her lærer du at indstille cyklen og sådan.
18 år21. maj 2005 kl. 12:08
#14
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Motionspartner:
Hold da op. Ja du er da aktiv, men det har jeg også været selv.
I dag har jeg gået 45 mi´n med stavgang.
Igår 1 time hjemmegym + 30 min på min stepmaskine med små håndvægte, torsdag 1 time stavgang, 25 min på steppen med små håndvægte + ca en time med hjemmegym og tirsdag steppemaskine + små håndvægte 20 min og stavgang i 46 min, så du er ikke den eneste der har været aktiv, men du har alt grund til at være stolt. Det er flot det du har lavet.

Hvad læser du til foresten?

Knus Chiffi
18 år21. maj 2005 kl. 13:47
#15
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Motionspartner:
Hold da op, du har også været aktiv - flot!!

Jeg er lige blevet færdig som ejendomsmægler :o)
Hvad med dig - hvad laver du??
18 år21. maj 2005 kl. 18:28
#16
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Motionspartner:
Jeg har været sygemeldt i over 3 år og skal snart til at begynde med noget arbejdsprøvning.
Det tager dog lidt tid inden det sker da jeg lige er flyttet fra Odense til Esbjerg og de først lige har fået mine papirer.
Så pt går jeg hjemme og hygger mig med at få vores hjem på plads + jeg laver masser at hjemmemotion ;O))

Knus Chiffi.
18 år21. maj 2005 kl. 21:13
#17
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Motionspartner:
Hej Sandra

Er det på din nye finansielle rådgiver du er blevet udd. eller på den gamle merkonom ?

Jeg er nysgerrig da jeg også læser/har læst til ejendomsmægler
18 år23. maj 2005 kl. 08:54
#18
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Motionspartner:
Hej Sandra

Er det på din nye finansielle rådgiver du er blevet udd. eller på den gamle merkonom ?

Jeg er nysgerrig da jeg også læser/har læst til ejendomsmægler
18 år23. maj 2005 kl. 08:56
#19
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Motionspartner:
Hejsa...
Jeg tog 2 år i Hobro som finansøkonom og bagefter 2 år ude og arbejde. I januar bestod jeg den sidste eksamen i ejendomshandel, så nu kan jeg bruge min "fine" titel... ha ha!

Er du igang med uddannelsen, eller er du sprunget fra??
18 år23. maj 2005 kl. 16:21
#20
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Motionspartner:
Hejsa...
Jeg tog 2 år i Hobro som finansøkonom og bagefter 2 år ude og arbejde. I januar bestod jeg den sidste eksamen i ejendomshandel, så nu kan jeg bruge min "fine" titel... ha ha!

Er du igang med uddannelsen, eller er du sprunget fra??
18 år23. maj 2005 kl. 16:22



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });