Motionspartner:

Du læser en tråd i debat > motion


#1
Motionspartner:
jeg ville høre om der er nogen fra esbjergområdet der evt skunne tænke sig at træne sammen med mig i hverdagene, da jeg ikke er så godt til at holde mig selv i ørerne og mangler en til at støtte mig.

PS. jeg bor i Sønderrisområdet.

Knus Chiffi.
19 år28. april 2005 kl. 11:33
#2
Hej Chiffi!
Jeg kan desværre ikke tilbyde at træne med dig, men tro mig!! Jeg kan holde dig i ørerne på afstand kan jeg, -du må igang med sms'-og msn-maskineriet igen, så skal jeg nok være der ;o) Rigtig go' fornøjelse!

Knuzzer Mulde
19 år28. april 2005 kl. 15:47
#3
re: Motionspartner:
Heeey Chiffi og Mulde

Så fik jeg endelig øje på jer.

Jeg kan desværre heller ikke tilbyde mig, da jeg bor i nordsjælland, men jeg er sikker på du nok skal finde nogen Chiffi... hvad med et opslag i en netto ??? Eller på biblioteket ??

Fortsat god vind.

Knuz Marianne
19 år29. april 2005 kl. 07:34
#4
re: Motionspartner:
Det er da en mulighed jeg ikke lige har tænkt på. Vil da prøve at gøre det og se hvad der sker.

Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 09:27
#5
re: re: Motionspartner:
Hejsa Chiffi

Jeg bor også i Esbjerg (midt-byen) og kunne da godt bruge en makker der kan holde mig igang - og omvendt.

Sandra
19 år16. maj 2005 kl. 11:21
#6
re: re: re: Motionspartner:
Hej Sandra.
Det ville da være lækkert.
PT. er det mest på hjemmebane at jeg træner, men jeg har planer om at begynde at træne inde i motioncenteret ved biografen fra den 1/6 - 05. Vil du med?
Jeg går pt hjemme men vil også gerne træne om aftenen hvis det passer dig bedre.

Knus Chiffi.
19 år16. maj 2005 kl. 16:53
#7
re: re: re: re: Motionspartner:
Det lyder da rigtig godt - jeg er allerede medlem i Fin Form ved biografen, så det passer mig helt perfekt.
Jeg vil helst træne tidlig morgen eller om aftenen - jeg arbejder nemlig fra 9 - 17.00 hver dag.
19 år16. maj 2005 kl. 19:14
#8
re: re: re: re: re: Motionspartner:
Hej Sandra.
Ja men så kommer jeg da bare med å¨vognen fra onsdag den 1/6.
Hvad tid passer dig bedst?

Knus Chiffi.
19 år16. maj 2005 kl. 20:04
#9
re: re: re: re: re: re: Motionspartner:
Det kommer an på om du vil fra morgenstunden eller om aftenen.
Jeg har før været deroppe fra ca. kl. 6 - der er ikke så mange mennesker. Ellers skal det bare være fra kl. 18 eller derefter. Hvad passer dig bedst?

Knus Sandra
19 år16. maj 2005 kl. 20:08
#10
re: re: re: re: re: re: re: Motionspartner:
Kl. 18 vil passe mig meget fint.
Kl. 6 er lidt fortidligt for mig. Det er det tidspunkt min mand og jeg står op til hverdag for at han kan komme på arbejde.
Kl 18 er helt fint.
Hvor mange gange træner du om ugen og er det kun maskiner du træner eller er du også på hold?

Knus Chiffi.
19 år17. maj 2005 kl. 13:15



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });