Hva så Chiffi...

Du læser en tråd i debat > motion


#11
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Hvordan gik det til prøve-time i FinForm igår?? :o)

Har du meldt dig til i aften??

Sandra
18 år1. juni 2005 kl. 10:06
#12
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Hej Sandra.
Jeg er tilmeldt. Vi mødes bare 15 min før timen begynder.
Vi blev kun vist rundt og fik en masse info.
Men vi var til morgensvømning her til morgen GAAAAABBBBBBB hvor er jeg bare træt. Men det var dejligt.
Glæder mig til i aften.

Knus Chiffi.
18 år1. juni 2005 kl. 14:54
#13
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Hej Sandra.
Hvor blev du af?????
Savnede dig.

Knus Chiffi.
18 år1. juni 2005 kl. 20:17
#14
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Jeg var der.... kom ca. kl. 18.30! Ventede på dig oppe foran - men du var nok inde og klæde om, så jeg gik ned til cyklerne.
Jeg kunne ikke huske hvad jeg skulle kigge efter, så jeg kunne ikke finde dig.

Jeg sad på bagerste række ind mod væggen i sort tøj - med kort hår.

Hvad synes du om det?? Skal du med igen??

Sandra

.... hvad hedder du egentlig?? :o)
18 år1. juni 2005 kl. 20:49
#15
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Jo men jeg var jo så den sidste der kom ind, så du har ikke kunnet undgå at se mig.
Jeg har meldt mig på til næste onsdag igen. Synes at det var kanonsjovt. Så jo jeg fortsætter.
Så kan vi jo bare mødes der igen.
Vil ind og træne igen på fredag men det bliver nok om eftermiddagen da vi skal ind til open by night i Esbjerg på fredag sammen med pigerne, men ellers så er jeg på venteliste til Bold og balance på mandag. Står som nr 16, men krydser fingre for at jeg kommer med på holdet da min lænd vil have rigtig godt af det og så har jeg meldt mig til introsalsa fra næste fredag. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Elsker at danse og bevæge mig så det skal nok blive sjovt, tror du ikke?

Knus Chiffi.
18 år2. juni 2005 kl. 08:00
#16
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Hvad for noget tøj havde du på igår?? Så kan jeg måske "finde" dig... :o)

Jeg skal til spinning i aften - til puls-bike. Og igen lørdag formiddag.

Du må jo sige til hvis vi skal mødes derude??

Sandra
18 år2. juni 2005 kl. 08:57
#17
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Jeg havde en lysblå t-shirt på og mørkegrå bukser.
jeg er nød til lige at spørge dig om noget. Nu siger du sort tøj oh rødt hård.
jeg stod ved skab nr 214 og (føler jeg næremst) overbegloede en anden kvinde det skulle vel ikke have været dig. For jeg husker noget om at hun også havde sort tøj på.

Jeg er nok ikke klar til pulsbike endnu. Vil lige have lidt mere træning i basis først.

Knus Chiffi.
18 år2. juni 2005 kl. 09:44
#18
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Ha ha..... nej det er ikke mig du har overbegloet :o) Jeg var slet ikke inde i omklædningsrummet igår - jeg havde klædt om hjemmefra.

Jeg kan slet ikke mindes at have set en i en lysblå t-shirt??
Det må jeg have tilgode :o)

Jeg synes også du skal have et par par timer basic bike endnu, inden du går videre.... det er godt at have teknikken!
18 år2. juni 2005 kl. 12:00
#19
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Pyha det var da godt.
Hun begyndte også at kikek så underligt på mig til sidst.
Men jeg var altså den sidste der gik ind i lokalet og sad på den andensidste cykel henne ved døren.

Knus Chiffi.
18 år2. juni 2005 kl. 14:44
#20
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Nååååh.... nu kan jeg huske at have set dig!
Så ved jeg hvem jeg skal kigge efter næste gang :o)

Jeg sad i samme række ca. 5 cykler fra dig. Det var mig der snakkede med min "nabo" midt i timen :o/

Sandra
18 år2. juni 2005 kl. 16:04



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });