Hva så Chiffi...

Du læser en tråd i debat > motion


#1
Hva så Chiffi...
Er du klar til næste uge i FinForm???

Knus Sandra
18 år29. maj 2005 kl. 19:46
#2
re: Hva så Chiffi...
Ja det er jeg. Skal på rundvisning i morgen kl 16.30 sammen med min mand og så starter jeg op på onsdag kl 18.00.
Hvad med dig er du klar?

Knus Chiffi.
18 år29. maj 2005 kl. 19:59
#3
re: re: Hva så Chiffi...
Du kan tro jeg er klar...

Jeg er total aktiv for tiden - er til spinning mandag, onsdag og torsdag og nogen gange om lørdagen!

Du må jo sige til, når/hvis vi skal mødes derude og træne sammen. Jeg vil også gerne tage med på en begynder-time i spinning!

Knus Sandra
18 år30. maj 2005 kl. 08:44
#4
re: re: re: Hva så Chiffi...
Ja jeg skal jo nok starte fra bunden af med Basis Bike. Jeg kan se at de har et begynder hold om onsdageg kl 18.40 så det passer mig fint da jeg gerne vil starte kl 18.00, ellers har de begynder hold: tirsdag onsdag og lørdag. Jeg er ikke så god til at kome i weekenderne da vi mange gange er i Odense der så der vil være mange gange hvor jeg ikke kan komme der så det bliver kun i hverdagene. Men ellers så har jeg planer om at få lavet er program derinde som jeg skal følge så jeg kan komme af med mine kiloer på sidebenene.
Havde lidt i tankerne om at træne mandag, onsdag og fredag. Hvad siger du til det? Det ville også være lækekrt hvis du ville være med om onsdagen til spinning ;O)).

Knus Chiffi.
18 år30. maj 2005 kl. 10:38
#5
re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Jeg vil også satse min træning og spinning på hverdagen - og så tage afsted i weekenden, hvis jeg lige synes jeg gider.

Jeg vil gerne tage med til spinning onsdag - på basic bike. Melder du dig til på onsdag, eller venter du til næste uge?

Jeg cykler mandag kl. 18.40, men vi kan evt. mødes omkring 17.40 og så træne en times tid sammen inden. Så kommer jeg bare direkte efter arbejde!
Du kan også tage med på det spinninghold - det kræver ikke mange gange på basic bike før du kan tage med på de andre hold. Basic bike lærer dig bare omkring indstilling af cyklen og lidt om belastningen.

Onsdag og fredag passer mig rigtig godt at træne maskiner - de dage kan jeg ikke nå spinning-holdene.

Skal vi mødes i denne uge??

Knus Sandra
18 år30. maj 2005 kl. 12:00
#6
re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Jeg ved ikke om der er plads til mig på onsdag på basisholdet så det hold begynder jeg nok først på på onsdag i næste uge, så på onsdag begynder jeg nok bare i maskinerne og så begynder jeg på spinning fra i næste uge af. Vi kan bare mødes der på onsdag kl. 18.00 så kan du også lige nå hjem først og vende inden vi skal træne sammen.

Knus Chiffi.
18 år30. maj 2005 kl. 12:53
#7
re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Der er næsten altid plads på basic bike.

Vi kan også starte på maskiner på onsdag? Detved jeg ikke hvad du siger?

Sandra
18 år30. maj 2005 kl. 13:11
#8
re: re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Hvis der er plads på basisholdet så begynder jeg bare der. Så vi mødes bare der så vi kan nå holdet 18.40. Vi kan mødes ved skranken. hvad sIger du til det?.

Knus Chiffi.
18 år30. maj 2005 kl. 13:53
#9
re: re: re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Det er bare en aftale - jeg booker mig til timen onsdag kl. 18.40.

Du kan jo evt. booke imorgen når du har rundvisning.

Jeg har rødt, kort hår....

Vi ses... Sandra
18 år30. maj 2005 kl. 15:33
#10
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hva så Chiffi...
Jeg er høj og mørkeblond.
melder mig først ind i morgen da jeg ikke har penge før.

Knus Chiffi.
18 år30. maj 2005 kl. 15:43



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });