Målebånd i siden tv.

Du læser en tråd i debat > madital.dk


#11
Hej Annette,

Vil du tage et skærmprint og sende til mig denne gang?

Hvilken browser benytter du?

Vh Lone
4 år2. august 2019 kl. 23:09
#12
Sidebaren i højre side af skærmen
Hej :-)

Jeg tror måske det passer under dette emne.

- Når jeg vil oprette en ny vare, og skal indtaste næringsindholdet i rubrikkerne der fremkommer, så kan jeg ikke få boksen til at køre med når jeg scroller sidebaren ned, så de sidste rubrikker kan udfyldes. Jeg kan sagtens scrolle sidebaren helt ned og op, men boksen bliver hængende det samme sted midt på skærmen.
- Den gør det kun når jeg er begyndt at udfylde næringsindhold-boksen - når boksen er blank for data, kører den fint med sidebaren som den skal...sender lige et skærmbillede....

VH Eva :-)
4 år20. november 2019 kl. 17:23
#13
Hej Eva,

Tak for info.

Du må rigtig gerne sende et skærmbillede + skrive hvilken mobil, du har.

Vh Lone
4 år20. november 2019 kl. 18:18
#14
Min tlf er en apple iphone 7.

Da jeg oplevede problemet brugte jeg min pc.
4 år20. november 2019 kl. 20:20
#15
Tak for info, jeg tror måske, at jeg har fundet en løsning, fordi din beskrivelse var så grundig. Det har ledt mig på sporet af noget :-)

Jeg kigger lige videre på det i morgen, da huset sover her :-)

Jeg sender dig en mail, når testen er klar.

Vh Lone
4 år20. november 2019 kl. 20:46



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });