Målebånd i siden tv.

Du læser en tråd i debat > madital.dk


#1
Målebånd i siden tv.
Kan I ikke fjerne det, det forstyrrer

VH
5 år30. marts 2019 kl. 13:30
#2
Hej Loui16,

Hvilket målebånd henviser du til? På hvilken af siderne ser du et målebånd?

Vh Lone
5 år30. marts 2019 kl. 13:38
#3
Problem med rullebånd
Problem med det rullebånd der kommer til højre når man åbner - det forstyrrer - jeg kan ikke åbne menuerne :-(
4 år17. maj 2019 kl. 10:20
#4
Er du rigtig sød at sende et screendump - enten til lone@madital.dk eller mobil 25122333?

Flere af jer skriver det, men jeg ved desværre ikke, hvad det er? Måske scrollbaren, men jeg vil meget gerne se det, så jeg kan rette det :-)

Vh Lone
4 år17. maj 2019 kl. 10:23
#5
'Målebånd'
Hej Lone

Jeg kan ikke sende noget til dig, da målebåndet i højre side er 'pist væk'. Nu kan jeg igen se hele den vandrette menu øverst :-) - du må ikke spørge mig hvordan det er gået til, men jeg prøvede på alle mulige måder og noget lykkedes altså. Jeg har været med madital fra begyndelsen og er meget glad for programmet, men ind imellem tænker jeg 'If it ain't broke, why fix it'. Når jeg tænker tilbage synes jeg at det fungerede bedre da det var mere enkelt.

Bedste hilsner :-)
4 år18. maj 2019 kl. 11:36
#6
Hej Nanetska,

Tak for dit input. Det er underligt mht. det målebånd I omtaler? Er det scollbaren, der kan komme til at ligge ind over menuen?

Jeg bliver selvfølgelig nysgerrig efter at høre, hvad der fungerede bedre førhen?

Var det indtastning? Analyse? Debat? Opskrifter? Oversigter? Eller andet :-)

Vh Lone
4 år18. maj 2019 kl. 12:15
#7
Målebånd?
Hej igen Lone

Det er det lodrette 'bånd' der popper op - sikkert det du kalder scrollbar. Det kommer til at ligge over de 3 små vandrette streger i den vandrette meny øverst.
Mht. det andet synes jeg at det er blevet omstændigt at indtaste opskrifter og mad. Men jeg syness stadig rigtig godt om Madital.

Vh Annette
4 år19. maj 2019 kl. 10:03
#8
Hej Annette,

Det er bestemt ikke meningen, at den skal ligge over menu-ikonet. Det retter jeg i morgen. Tak for uddybningen :-)

Mht indtastning er jeg meget interesseret i at høre, hvordan det kan gøres nemmere. Kom gerne med forslag :-)

Vh Lone
4 år19. maj 2019 kl. 11:32
#9
Hej Annette,

Er der nogen problemer med målebånd/scrollbar og menu-ikonet nu?

Vh Lone
4 år21. maj 2019 kl. 07:28
#10
Stadig målebånd
Kære Lone

Undskyld den lange svartid. Målebåndet er stadig indover.

Hilsen Annette
4 år2. august 2019 kl. 08:58



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });