Uenigheder

Du læser en tråd i debat > kost


#11
re: re: Problemer
jeg vil også meget gerne have at dette ender,for jeg gider ikke mere..jeg er ikke hende fra gomotion,basta!

Skatterpatter,jeg skal nok fortælle alt om min store dag,men har bare så meget at ordne..alt skal jo være perfekt inkl mig
18 år22. april 2006 kl. 21:55
#12
re: re: re: Uenigheder
Jeg skriver dette indlæg, da jeg følger med i de forskellige indlæg, og selv har været inde på, om her var et menneske med en spiseforstyrrelse, og har også set "miss anonyms" indlæg på gomotion.dk og er heller ikke meget i tvivl om, at vi taler om samme person. Det ulykkelige i det, synes jeg, er at mennesker med spiseforstyrrelser er vældig gode til at manipulere med deres omgivelser. Jeg har selv været i samme situation for 16-17 år siden. Jeg var nede og veje 43 kg. og med min højde er det alt for lidt. Jeg kunne formå at overbevise resten af min familie og min læge om, at jeg spiste helt normalt. Set i bakspejlet gjorde jeg det absolut ikke. Jeg følte mig på det tidspunkt fed uagtet, at min vægt sagde noget andet. Så miss anonym eller miss, er sikkert selv overbevist om, at hun vejer for meget. Og dette forum, som er seriøst med hensyn til kost, motion og vægttab er nok ikke stedet, hvor problemer som spiseforstyrrelser kan takles allerbedst. Spiseforstyrrelser har intet med mad at gøre overhovedet. Det handler om selvværd, selvfølelse, kontrol og mange andre ting. Og som sagt er dette forum vel nærmere omkring sund mad, sund livsstil og selvfølgelig kan man vel "fuppe" sig igennem, men det får ingen jo noget ud af. Og jeg vil som I andre lade "miss's" indlæg stå. Jeg vil ikke manipuleres til at give en undervægtig pige med mange problemer råd om, hvordan hun får endnu færre kalorier.
Med hensyn til mig selv vejer jeg nu for meget, men pudsigt nok føler jeg mig faktisk ikke mere overvægtig end da vægten sagde 43 kg. Så jeg tager det som et sundhedstegn og prøver at finde en sammensætning af min kost, som jeg kan holde på sigt og et motionsniveau, der er sundt rent mentalt også.
Jeg håber det bedste for dig miss, hvis du læser dette. Og jeg håber også at I andre ikke lader "miss" manipulere jer til råd om, hvor lidt man kan nøjes med at spise.
Hilsen bumlemus
18 år24. april 2006 kl. 18:18



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });