Rugbrød?

Du læser en tråd i debat > gode råd


#11
re: Rugbrød?
Jeg er (selvfølgelig) enig med GND - Stenalderbrød er bare FOR lækkert ;) Spiser det dog helst kun i weekenden - for selvom det er propfyldt med gode sager, er det jo ret kalorietæt med alle de kerner og nødder ;)

Men det er så fantastisk nemt at bage. Tager 10 min at røre sammen og så en time i ovnen:

politiken.dk

Namme-nam.

Lovely
10 år2. maj 2013 kl. 11:23
#12
Mormor66
Det er 1ste gang jeg er inde på denne side, det er spændene at følge hvad andre skriver?Jeg har bagt et stenalderbrød,det er utrolig lækkert med alle de nødder og kerner, jeg købte en pose færdigblandet Stenalderblanding til 29,95 i kwickley, den er nem, men jeg kommer kun 1/2 dl olivenolie i,- det er nok. Kulhydrat pr. 100 gr. 13,0 , der er ingen sukker eller sukkervarer i . Men alle de gode omegafedtsyrer fra mandler nødder græskarkerner,solsikke og sesam, uhmmm smager som et stykke kage, og man behøver faktisk slet ikke at komme noget på brødet. Skær det i skiver og frys ned, tag så kun et stykke op ad gangen, og det smager dejligt ristet.?
9 år21. maj 2014 kl. 16:54



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });