Motivation savnes, startknap søges!

Du læser en tråd i debat > gode råd


#11
re: motivation
Kære Girl next door :) nej jeg synes faktisk ikke det er svært i dagligdagen heller. Som han siger er det meget simpelt hvis man finder sin rette vinkel, og frem for alt, blive stående dér, selv om nogle dage er mørkere end andre :)

Calcit, jeg har jo prøvet madital for tre år siden med stor begejstring, det er et perfekt redskab og det helt rette for mig også! Derfor frustrationen over den manglende force til at komme i gang igen (medens kg'erne raslede på). Motivation og den helt rette START er alt, jeg er så glad for at det nu endeligt ruller igen. Til morgen overhalede jeg et 0 indenom på vægt displayet..nedaf :) Og dét -om noget, fastholder motivationen! Det bliver en GOD dag igen i dag :)
11 år15. september 2012 kl. 10:06
#12
re: motivation
Det er da vildt fedt at det har givet dig det. Som han siger, så er det nok det, der gør forskellen på, hvordan vi hver især betragter vores liv.
11 år15. september 2012 kl. 10:30



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });