Morgenmad

Du læser en tråd i debat > gode råd


#11
re: Re: Morgenmad
Og ja, som nogle allerede har været inde på, skal man ikke nødvendigvis altid følge anbefalingerne. Er der andre årsager til at du vil spise mere, end at du ikke når op på den korrekte procent?
11 år12. maj 2012 kl. 19:04
#12
re: Re: Morgenmad
Jeg har været væk fra dette forum et stykke tid, mistede gnisten, men nu er jeg klar igen. Vil tabe mig mindst 5 kg inden jul.
Jeg spiser "så lidt" morgenmad, for i selv i fattigfolks børn er der en bund, smiler. Nej jeg kan ikke spise mere. Nu er jeg dog begyndt at spise havregryn med minimælk, det smager godt og mætter meget. Jeg kommer fersken på dåse ovenpå, det giver det søde uden for mange kalorier. Men stadig ligger jeg under det anbefalede. Jeg har så også læst et sted, at det er ligegyldigt, på hvilket tidspunkt af døgnet man spiser, bare man ikke spiser for meget (læs for mange kalorier), så det vil jeg prøve denne gange.
Mange tak til alle der har brugt tid på at læse og svare denne tråd :-)
11 år18. september 2012 kl. 07:31
#13
re: Morgenmad
Jeg spiser skyr rørt op med hyldeblomst light (0 kalorier) og med hasselnødder, mandler og tørrede tranebær. Er vildt lækkert og rigeligt med "sunde kalorier".
11 år28. november 2012 kl. 17:15
#14
re: Morgenmad
Jeg er også begyndt at eksperimentere mere med skyr, jeg er begyndt at spise 250g skyr med 1 spsk tørrede tranebær, 1 spsk græskarkerner, 1 spsk havregryn samt 1 spsk mørk sirup.. Hele molovitten ligger vist på omkring 380kcal.. Så det er ikke slemt.. Og så er der også plads til et stykke frugt ved siden af :) I mit tilfælde i hvert fald.. Jeg prøver at ramme de 500kcal om morgenen cirka
11 år13. december 2012 kl. 13:19
#15
re: Morgenmad
Jeg spiser 30 gram guldkorn med 50 gram skummetmælk.
Jeg står meget tidligt op hver dag, og spiser derfor morgenmad kl. 5.30 hver morgen. Det holder mig mæt til omkring kl. 9.00 hvor jeg lige spiser 50 gram frugtpeber, for at kunne holde mig til formiddagsfrugten. (-:
Alt i alt, er dette min morgenmad, som render op i 147 kcal. Heller ikke nok, men dette er fint til mig.
11 år3. januar 2013 kl. 21:04



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });