Måske et dumt spørgsmål....Kan man spise for lidt fedt??

Du læser en tråd i debat > gode råd


#11
protein og fedt
Man kan sagtens indtage for lidt fedt, men det er også vigtigt at indtage masser af proteiner, når man skal tabe sig. Du skal ikke total undgå fedt fra de firbenede dyr, da fedtsammensætningen skal indeholde både mættet og umættet fedt.

Held og lykke.
12 år9. september 2011 kl. 09:55
#12
re: protein og fedt
jeg tror på vi møde de udfordringer vi skal....
Jeg referer igen om en oplevelse jeg havde.

En kvinde ca 60-62 år. Netop fået konstateret, i svær grad, knogleskørhed. Og taget på.Hun havde kæmpet for at holde vægten de sidste 20 år og været slank. Hun havde spist sundt og kæmpet for at holde vægten men glemt en ting ; olierne.
Nu købte hun løs af div. hørfrøolier m.m. men for sent. Trist og lærerigt for os andre...
12 år15. september 2011 kl. 11:39



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });