HVEM ER VI:

Du læser en tråd i debat > gode råd


#11
re: HVEM ER VI:
Har lige tilmeldt mig siden og den ser meget lovende ud :-)

Jeg hedder Lise er 28. 167 cm høj, vejer nu 67 kg, men har kæmpet mig ned fra 73 kg. Målet er 60 kg. Elsker mad.. synes desværre ikke at kunne finde ud af det med at ændre livsstil og holde op med at ælske flødeis og bøffer med flødekartofler og sauce. Men sommeren nærmer sig og badetøjet til ferien en købt så er fuld af optimisme :-)
18 år16. maj 2005 kl. 12:22
#12
re: HVEM ER VI:
Hejsa alleammen :o)
Jeg hedder Sandra, er 27 år og bor i Esbjerg.

Jeg har rygrad som en kogt spagetti når det kommer til at skulle overholde en slankekur - men nu skal det forhåbentlig være slut!
Jeg er begyndt til spinning og har meldt mig til 3-4 gange om ugen de næste 3 uger frem i tiden - og pt. er jeg top motiveret. Det er sgu dejligt - man har det bare så godt med sig selv.

Jeg har endnu ikke været på vægten, så jeg ved ikke om sidste uges bestæbelser har gives resultat.... ??

Er der andre fra Esbjerg-området herinde, udover Chiffi og mig?

Ha' det godt...
Sandra
18 år23. maj 2005 kl. 16:34
#13
re: re: HVEM ER VI:
Hej Alle,
Mit navn er Lotte, 34 år (snart 35) og ca. 30 kg. overvægtig......!

Mit foreløbige mål er at komme ned på 75 kg. forhåbentlig inden nytår. Det anser jeg for at være et nogenlunde realistisk mål. Men vægten må da gerne komme længere ned.

Jeg arbejder på kontor og det er der jo ikke meget bevægelse i, derfor forsøger jeg at komme ud at gå mindst ½ time hverdag.
Hertil kommer at jeg træner med min ene hund (4 mdr. gammel) samt spinner en sjælden gang, det bliver dog ikke lige til så meget for tiden.

Lotte
18 år30. maj 2005 kl. 13:06
#14
re: re: re: HVEM ER VI:
Hej, jeg er en pige på 35 år. Jeg er 170 høj og vejer 84 kilo.
Mit mål er at tabe 14 kilo.Jeg har ikke tidligere døjet med vægtproblemer, men efter et arbejdsskift der betød at jeg måtte skifte cyklen ud med bilen, er min vægt bare steget støt. Måske spiller alderen også en rolle?
Jeg har en travl hverdag i en ledende stilling og er alene med to børn.
Håber at finde støtte her på siden til at fastholde mig selv i beslutningen.
18 år12. juni 2005 kl. 07:49
#15
HVEM ER VI:
Hej.
Jeg hedder Pia og er lige blevet 29 år. Jeg har lige været på vægten, og vejer 70 kilo lige ud... mit mål er at komme ned på 55 kilo d 1/1-06..
Jeg må indrømme, jeg dyrker ikke ret medet motion, og spiser jo også god mad...
Jeg må tage mig selv i ørene og se om jeg kan ændre det og blive et gladere menneske igen.
Jeg har født min sidste søn for 4 år siden, og har ikke tabt mig efter endt graviditet... Ved godt det ikke er nogen undskyldning. Men nu vil jeg også gøre noget ved det
Knus til alle fra
Pia
18 år14. august 2005 kl. 01:33
#16
re: HVEM ER VI:
hej
jeg hedde tove og er 56 år måle 156 cm vægt 100 kg jeg syndes at jeg har været på kur altid motion jeg tage min motionscykel hver dag i 30 min
tove
18 år17. december 2005 kl. 16:51
#17
re: re: HVEM ER VI:
Hej. Er 35år. 170 cm høj og vejer 81kg. Har født en søn for 4 mdr siden og kæmper med at få kiloene væk igen. Vil gerne veje 65-67kg. Går hjemme på barsel.
18 år9. januar 2006 kl. 20:05
#18
re: re: re: HVEM ER VI:
Hej, jeg hedder Camilla, bor i Københavnsområdet. Er 170 cm høj og har altid vejet omkring 60 kg og dyrket en masse sport. Holdt op med at ryge for 6 år og 8 kilo siden og har fået en datter for 3½ år siden. Jeg er, og har altid været meget glad for at lave- og spise mad. Jeg er kommet godt igang med at løbe og cykle igen. Og bruger flittigt denne side i øjeblikket, fordi jeg har brug for den opbakning og motivation der er at få herinde. Er i øvrigt også glad bruger af motions-sitet dourun.dk.
18 år4. februar 2006 kl. 17:49



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });