HVEM ER VI:

Du læser en tråd i debat > gode råd


#1
HVEM ER VI:
Hej.
Jeg hedder Gitte er 49 år. Måler 158 cm Vægt nu 58 kg.
Har vejet 82 kg. Hat siden jan. tabt mig 17 kg. mangler nu de sidste. Er på kur + dyrker motion, fitness + stavgang. Er gift har 2 voksne børn, arbejder som sygehjælper. Glæder mig til siden her.

Gitte.
19 år16. april 2005 kl. 18:48
#2
re: HVEM ER VI:
Hej.
Jeg hedder Lotte og er 39 år. Måler 163 og vejer nu i skrivende stund 96,7 kg. Min startvægt var for ca 1½-2 år siden 106.6. Har siden haft en depression, men har dog ikke taget nævneværdigt på igen. Er klar nu til at tabe mig.. Jeg er bare SÅ klar ;-).
Har en søn på 11 som jeg er alene med. Arbejder som social og sundhedshjælper.

Jeg spiser bare fornuftigt, i mine øjne er kostomlægning det enste der virker. Det skal jo være noget jeg kan leve med resten af mit liv. Så jeg er bare så glad for dette site, for så har jeg mulighed for at finde ud af hvad der evt er i mine frikadeller ;-).

Knuzz Tagz
19 år19. april 2005 kl. 06:29
#3
re: HVEM ER VI:
Jeg hedder Mai, er 26 år og vejede igår 70,8 og mit mål er at tabe mig en 11 kilo, min højde er 162 cm. Jeg har startet en tråd under vægttab forummet hvor jeg vil fortælle om min fremgang ( håber jeg ).
19 år20. april 2005 kl. 13:26
#4
re: HVEM ER VI:
Hej Tags, jeg kan se at vi er i samme "klasse", jeg skal tabe 28 kg vejer nu 99,5 men vil gerne ned på 72 eller deromkring, jeg lader humøret og spejlet afgøre det. Det gælder ihvertfald om at smide nogle kilo. Jeg har tabt 6 kilo indtil videre, så jeg er på vej. Hvordan går det med dig ? Hvad har du problemer med ? Jeg er en trøstespiser af 1. klasse, når jeg er sur ,ked af det, såret osv. Jeg vil gerne finde en at skrive sammen med jeg håber at du vil tage opfordringen op.
Med venlig hilsen Wanning
19 år21. april 2005 kl. 07:57
#5
re: HVEM ER VI:
Hej Alle.
Er gået på ferie, skal en uge til Gran Canaria.
Pas godt på jer selv.
Vi snakkes om 10 dage.
19 år21. april 2005 kl. 11:27
#6
Att. Wanning