HVEM ER VI:

Du læser en tråd i debat > gode råd


#1
HVEM ER VI:
Hej.
Jeg hedder Gitte er 49 år. Måler 158 cm Vægt nu 58 kg.
Har vejet 82 kg. Hat siden jan. tabt mig 17 kg. mangler nu de sidste. Er på kur + dyrker motion, fitness + stavgang. Er gift har 2 voksne børn, arbejder som sygehjælper. Glæder mig til siden her.

Gitte.
19 år16. april 2005 kl. 18:48
#2
re: HVEM ER VI:
Hej.
Jeg hedder Lotte og er 39 år. Måler 163 og vejer nu i skrivende stund 96,7 kg. Min startvægt var for ca 1½-2 år siden 106.6. Har siden haft en depression, men har dog ikke taget nævneværdigt på igen. Er klar nu til at tabe mig.. Jeg er bare SÅ klar ;-).
Har en søn på 11 som jeg er alene med. Arbejder som social og sundhedshjælper.

Jeg spiser bare fornuftigt, i mine øjne er kostomlægning det enste der virker. Det skal jo være noget jeg kan leve med resten af mit liv. Så jeg er bare så glad for dette site, for så har jeg mulighed for at finde ud af hvad der evt er i mine frikadeller ;-).

Knuzz Tagz
19 år19. april 2005 kl. 06:29
#3
re: HVEM ER VI:
Jeg hedder Mai, er 26 år og vejede igår 70,8 og mit mål er at tabe mig en 11 kilo, min højde er 162 cm. Jeg har startet en tråd under vægttab forummet hvor jeg vil fortælle om min fremgang ( håber jeg ).
19 år20. april 2005 kl. 13:26
#4
re: HVEM ER VI:
Hej Tags, jeg kan se at vi er i samme "klasse", jeg skal tabe 28 kg vejer nu 99,5 men vil gerne ned på 72 eller deromkring, jeg lader humøret og spejlet afgøre det. Det gælder ihvertfald om at smide nogle kilo. Jeg har tabt 6 kilo indtil videre, så jeg er på vej. Hvordan går det med dig ? Hvad har du problemer med ? Jeg er en trøstespiser af 1. klasse, når jeg er sur ,ked af det, såret osv. Jeg vil gerne finde en at skrive sammen med jeg håber at du vil tage opfordringen op.
Med venlig hilsen Wanning
19 år21. april 2005 kl. 07:57
#5
re: HVEM ER VI:
Hej Alle.
Er gået på ferie, skal en uge til Gran Canaria.
Pas godt på jer selv.
Vi snakkes om 10 dage.
19 år21. april 2005 kl. 11:27
#6
Att. Wanning
Du kan tro jeg vil tage tråden op. Mangler nok også en at støtte mig op ad.
Mit største problem er nok manglende selv diciplin... Kan desværre spise meget, og det også selv om jeg ikke er sulten. Det er lækkersult. Ikke at det nødvendigvis behøver at være dårlige sager, meeeeeeeeen man kan også spise for meget af de gode sager...

Nu giver jeg dig min mail, og du er hjertelig velkommen til at skrive til mig... Tjekker som regel min mail, mindst en gang om dagen...

libralotte@hotmail.com

Knuzz tagz
19 år25. april 2005 kl. 13:52
#7
re: HVEM ER VI:
Hej

Jeg er kvinde, 35 år, 176 høj og vejer 78,1 og skal meget gerne ned på 70-71 kilo. Jeg træner i Fitness World på Gasværksvej 3-4 gange om ugen og spiser sundere og mindre.

Jeg har allerede tabt 2 kilo siden jeg startede, så det virker ;-)

Jeg synes dette site er noget af det bedste, jeg længe har set på nettet til overvægtige mennesker, der vil tabe sig. Det er meget motiverende at kunne gennemskue, hvad det egentlig er, man putter i munden og dagligt se fremgangen.

Jeg ønsker alle brugere god fornøjelse med vægttabet.

Kærligst K
19 år27. april 2005 kl. 15:52
#8
re: HVEM ER VI:
Jeg er en pige på 20 år... jeg måler 156,5 cm i højden og vejer i skrivende stund 78,3 kg... jeg har sat mig nogle delmål; mit første mål er at komme ned på 70 kg... jeg vil enormt gerne tabe mig, da min mand og jeg prøver at blive gravide.... jeg har en depression, så det er svært for mig at tabe mig... grunden til denne depression er at jeg mistede min datter 13 dage over termin inde i maven d. 22 september 2004... min mand og jeg havde prøvet i 15 mdr at blive gravide og så døde hun 13 dage over termin... nu har vi igen snart prøvet i 7 mdr at blive gravide og da et vægt tab ville gøre det noget nemmere... ja så vil jeg jo gerne tabe mig!

jeg vejer ca. 25-30 kg for meget...!

Mange klem Christina
19 år28. april 2005 kl. 10:50
#9
re: HVEM ER VI:
Hej,
Jeg hedder Katrine og er 31år.Måler 172cm,Vægten er nu 66kg,men har været oppe på 70kg for et par måneder siden.Min næste vægtmål er 60 kg ,sat til d.1/6-05

Jeg spiser med følelserne i stedet for med fornuften.
Havde på meget kort tid taget 20 kg på, i kampen mod en depression for snart 2 år siden.
Nu har jeg endeligt besluttet at tage kampen op mod kiloene(og følelsernes vold).

Jeg håber så på, at vi finde gensidig støtte hos hinanden.

Knus Katrine
19 år28. april 2005 kl. 11:23
#10
re: HVEM ER VI:
Hej.
Jeg hedder Chiffi. Er 36 (37 22maj). Måler 185. Skal på vægetn på mandag så jeg ved ikke hvad jeg vejer lige pt.
Mit mål er at komme ned på 76-78 kg.
Har besluttet at min nye livsstil begynder fra på mandag med sund kost + motion, men jeg begynder allerede idag med at få orden på mit hjem.
Der skal ryddes op og sættes på plads. Er lige flyttet fra Odense til Esbjerg over til min mand som arbejder i Esbjerg.
Har gået hjemme i over 3 år pga. stressdep. og skal snart i gang med arbejdsprøvnin. Vil gerne noget inden for kost og motion.
Har været med inde på mad og sundhed i over 2 år men er stoppet derinde og er hoppet med på denne side nu og glæder mig meeeeeeget til at tage fat.
har et barn som er bosat i Norge + min mand har 3 børn hvoraf den ene er flyttet hjemmefra og de andre 2 kommer hveranden weekend.
Mine motionsplaner er løbetræning - gåture - steppemaskine + små håndvægte + jeg har et par gangstave + stridstæller som skal støves af.

Knuzz Chiffi.
19 år28. april 2005 kl. 11:26



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });