opbakning? heppe på hinanden?

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#1
opbakning? heppe på hinanden?
Hej med jer?

Det virker sååå tomt på denne side - eller er det mig, der ikke ved, hvordan man gør? Jeg ville vældig gerne være med på sidelinien hos nogle af jer, der også skal smide 5 - 10 eller 15 kg som mig. Hvad siger I, er der andre, der savner den funktion eller ved, hvordan man gør:-)

gode hilsener Mia
8 år11. august 2015 kl. 09:45
#2
Hej Mia
Så skal du være med i vægttab 10+
- og gruppen hvor vi vejer om torsdagen.. der bliver så kåret "ugens taber", så vi har nogle mål at holde os op mod...
8 år11. august 2015 kl. 19:02
#3
Gruppen hedder Ugens taber uge ## - vejning, og ligger under Vægttabe 10+
Du skal være velkommen.
Du kan også oprette din egen dagbog under "Personlige dagbøger" - så har du et sted hvor du kan skrive hvad du har lyst til, og vi andre kan kommentere.
8 år12. august 2015 kl. 14:32
#4
Hej Mia

Husk at være med i gruppen som gollum og Alinea69 nævner. Det holder ligesom en lidt i ørerne. Har godt nok ikke tabt meget i år, men har heller ikke taget på, fordi man godt kan få kærlige spark herinde.
8 år13. august 2015 kl. 12:07
#5
tak for svar
Jeg kan ikke rigtig overskue det - er det ikke alle deltagere herinde, der kan svare - kan man overskude det? Eller er der ikke ret mange, der er aktive?

Mvh
8 år1. september 2015 kl. 08:38
#6
Vi er 10 - max. 20 der skriver jævnligt. Så det er ikke så slemt som det ser ud :)
8 år1. september 2015 kl. 09:35
#7
jeg mangler 3-5 kilo endnu førend jeg synes ,jeg kan kalde mig selv for "vedligeholdelse af vægten". er dog tilfreds med de 73kg. og ind imellem tvivler jeg på , at min krop vil længere ned :O har nemlig lagt ret stabil på de 73kg i et par måneder.
at jeg så tit og ofte ser en elefant i spejlet , er noget andet. ;-) god søndag til jer
8 år13. september 2015 kl. 15:00
#8
Hej tynd - prøv at se på side 27 i min dagbog. Der ligger mine kurver for de sidste 4 år. Jeg stod også stille længe, mrn så kom der igen ey ryk nedad. Bare vent - så sker det også for dig!
8 år13. september 2015 kl. 19:49
#9
Hej igen . Ja jeg håber det bare er det og der så snart sker noget igen -;) god vind til dig
8 år1. oktober 2015 kl. 12:43
#10
Der er ikke mange der skriver - og det er meget de samme..
OK - det er nok mest piger/damer, der skriver her.. men det bliver meget self, self, indadvendt.. man flytter sig "IMO" ikke, hvis man ikke gør noget drastisk..
Jeg har prøvet - 2 mdr. virkelig striks kur.. og flytter fra 97-99 kg.. til 95-97 kg.. :-( så skal det da satan..s stå i det, at sulte på salat - kontra god mad og rødvin.. f..uc..k.. det..
8 år5. november 2015 kl. 22:06



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });