De modne kvinders tråd

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#1
De modne kvinders tråd
Hej – jeg har skimmet dette forum og savner en tråd for ”modne kvinder” som vil være med til at støtte hinanden i at tabe sig og/eller holde vægten.
Personligt er jeg ikke særlig ”fanatisk” mht. det jeg spiser, men jeg forsøger at leve sundt, så vægten ikke pludselig løber fra mig.
Jeg har ingen ambitioner om at blive superslank i en alder af 51 år, men vil gerne smide et par kilo mere hen ad vejen.
Jeg elsker at studere indbydende opskrifter – især sunde og velsmagende retter, som inspirerer mig til at prøve noget nyt.
- håber, at der er andre "modne kvinder" med lignende interesser, som vil være med i denne gruppe.
11 år19. juli 2012 kl. 14:47
#2
re: De modne kvinders tråd
Øv da... Det er åbenbart kun mig, som kan bruge en gruppe af ligesindede "modne kvinder" at skrive lidt med om stort og småt - om hvad der sker i vores liv og så videre...:-/
Mange hilsner fra Womanice
11 år21. juli 2012 kl. 10:11
#3
re: De modne kvinders tråd
jo, det er måske en fin ide vi er nogle stykker - ikke mange - som passer til den kategori.....for mig har kampen som end varet med at holde vægten hele livet. Og det kan uden at støde nogen være en for stor mundfuld hvis man er 19 år.....at indse......så jeg håber din opstart af tråden vil leve. Ser frem til du vil fortælle lidt mere om dig selv....
11 år21. juli 2012 kl. 10:58
#4
re: De modne kvinders tråd
jeg synes dog at tråden er forkert placeret....og det kan være årsagen til folk ikke dukker op. For det er folk måske ikke nået til endnu....
11 år21. juli 2012 kl. 11:01
#5
re: De modne kvinders tråd
Hej calcit 2012. Det kan godt være, at du har ret i, at tråden er forkert placeret og at vi ikke er så mange herinde.
Måske skulle jeg overveje at oprette tråden i "vægttab", så den henvender sig til flere gæve modne kvinder.
Min hensigt med tråden er netop, at alle uanset om de har meget eller lidt at tabe - eller "blot" skal holde vægten, som kan være en bedrift i sig selv er velkomne.
Når jeg henvender mig til "modne kvinder", er det med et smil på læben, for jeg er ikke ked af min alder eller i panik...:-) Men jeg tror, at nogle gange kan kvinder i nogenlunde samme stadie i livet, sætte sig bedre ind i hvordan andre har det med f.eks. overgangsalder eller andet, som er alders relateret (som regel).
Nå, men tak fordi du svarede...:-)
11 år23. juli 2012 kl. 09:41
#6
re: De modne kvinders tråd
Hej
Jeg er ved at finde ud af hvordan dette virker og jeg kan godt tilslutte mig noget for modne kvinder, jeg er 54 år og tabte mig ca. 8 kg. for 3 år siden, men nu er de begyndt at snige sig på igen, så jeg kan bestemt godt bruge nogen at udveksle erfaringer med.
Jeg skriver ikke i dagbogen, men måske jeg skal overveje det.
11 år23. juli 2012 kl. 10:49
#7
re: De modne kvinders tråd
jeg hører vist også til denne gruppe .

er 48år, smed for 6 år siden 30kg

nu er der imidlertid sneget sig lidt på

overgangsalder siger nogle, men svært at acceptere vægtøgning, så prøver at kæmpe mig nedad igen ;-)

lise
11 år23. juli 2012 kl. 14:42
#8
re: De modne kvinders tråd
ja, klart der er forskellige livs vilkår - og nej jeg er heller ikke ked af alderen....ellers havde jeg jo ikke oplevet så meget.......
Men jeg synes det er en god ide at flytte tråden det tror jeg Lone kan gøre ? Ellers lav en i vægttab. Vi er ikke så mange "voksne" kvinder her....men fin ide...
11 år23. juli 2012 kl. 20:25
#9
re: De modne kvinders tråd
Undskyld modne kvinder hehe.....
11 år23. juli 2012 kl. 20:27
#10
re: De modne kvinders tråd
he he jeg kan så godt lide din humor calcit ;-)

altid sundt med et godt grin :O)

lise
11 år23. juli 2012 kl. 20:52



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });