*Om* jeg gør :D Døjer stadig med problemet.. Jeg kom ned på 58 kg (er 170 høj) og mine forældre gik nærmest i panik, fordi jeg så så tynd ud, hvilket jeg *overhovedet* ikke kan forstå.
Nu er jeg begyndt at spise normalt og prøver at vedligeholde vægten, dog er jeg oppe på 60 kg nu.. Altså.. Jeg har fået diagnosen atypisk anoreksi.. og en af symptomerne er netop, at jeg ser mig selv som rimelig tyk.. Jeg synes, du skal søge hjælp! Det vil hjælpe 100%.. For det er mere psyken, der spiller ind.. Jeg ved det af erfaring. Jeg døjer selv med en spiseforstyrrelse.. Og spiser jeg noget usundt eller noget, jeg ikke havde planlagt føles jeg skam og skyldfølelse..
#2 af Goldilocks (slettet)
Jeg er en pige på 18år, 173cm og 60-65kg.. Hvor det meste er muskler, har en fedt% på 17%.
Jeg har tabt mig fra omkring 85kg til min nuværende vægt og jeg har altså et problem med hvordan jeg ser mig selv.
Jeg har ALTID følt mig større end alle andre.. Og gør det stadig. Jeg føler at jeg har kæmpebryster og en kæmpe røv/hofter. Alligevel siger min kæreste at jeg skulle have større bryster for at blive lækker og at jeg ikke har særlig mange former.
Mine veninder og min familie siger også at jeg er tynd som jeg er nu og at jeg faktisk ville blive lækrere af at tage et par kilo på. Nogen gange bliver jeg sammenlignet med diverse piger jeg kender eller kendisser og det er ofte i forbindelse med hvor jeg har sagt 'gid jeg var så slank/tynd som hende' og så svarer alle mig chokeret 'du er da meget tyndere'... Hvorfor kan jeg ikke se det selv?
Er der nogle af jer der kender det? Jeg føler mig vildt frustreret over det.
Det er måske et lidt mærkeligt indlæg og jeg ved ikke helt om det har så meget med vægtvedligehold at gøre men jeg synes det var her det passede bedst, da det måske mest henvender sig til folk, der selv har gennemgået en nedadgående ændring i kropsvægten..