*G* ja som du selv siger .. syg fornemmelse når tøjet er for stort og sidder løst .... meeeen helt ærligt .. gør det ikke det allerede ????
tænker igen på min datter .. hun ville sååååå gerne have et par af de der cowboybukser der sidder heeeelt tæt ... det var virkelig et gedemarked at finde et par der var bare nogenlunde tilfredsstillende
Og takker *S* ja jeg er positiv .. men det hjælper heller ikke at være negativ ang sin krop .. selvfølgelig kan ejg godt se at jeg vejer ALT for meget .. men når det nu er sån .. kan man vel ligeså godt acceptere den ... det har været hårdt .. men jeg ser nu ud som jeg gør *S*
#52 af bruger slettet
Nej, det er rigtigt. Det kan faktisk gøre det værre, hvis folk gør et problem ud af noget, som der måske er helt styr på! Det synes jeg i hvert fald. - I starten, når folk sagde til mig, at jeg var tynd, og at jeg skulle passe på, virkede det bare motiverende - altså, så jeg ville tabe mig mere!
Ja, det er korrekt. Men jeg får bare en eller anden syg tilfredsstillelse, når mit tøj bliver for stort og hænger på mig.
Haha (: Dejligt, at du er så positiv!