Hej allesammen ;O)
Cibbe, zenta, dodger, fifmikkel, flittiglise (med datter) ;O)........
Hvor er det da bare godt gået af alle jer "tabere"!
Dejligt at se at det skrider fremad og at de fleste får indfriet deres forventninger til vægten.
Kirsten....jeg har prøvet det samme.
Jeg kiggede jævnligt tilbage, både på de sidste 14 dage og den sidste måned og ifølge programmet skulle jeg have tabt x antal kilo, men i virkligheden havde jeg næsten ikke flyttet mig overhovedet.
Det er dybt frustrerende, især når man ikke rigtigt kan sætte fingeren på hvad det er man gør forkert.
Prøv at checke på motion-online.dk om din energiomsætning svarer til det du forventer at den er, eller om der er noget der du kan regulere.
Man kan jo i ren desperation over udeblivende vægttab, komme for langt ned i energi-indtag og dermed sætte sin forbrændning i stå.
Krydser fingrer for at du snart ser resultater!
Hvor er det dejligt flittiglise at du forblev under de 86 og virkelig kan se at det rykker nu.
Du arbejder hårdt for det og så er det dejligt at kunne se resultater.
Også stort tillykke med/til din datter, hvor er det flot at hun har smidt 3 kilo.
Så er der ikke så langt til computeren ;O)
Easy....jeg har det som dig i øjeblikket.
Jeg har haft brug for en pause.....holdt op med at veje mig (vejede mig hver dag) i forbindelse med mensen sidste gang.
Havde brug for at bevare motivationen og orkede ikke at se vægten svinge op og ned med 2 kilo.
Alligevel har jeg holdt de gode vaner, vejet min mad og de fleste dage skrevet den ned.
Jeg har dog bøvlet lidt med at få styr på noget trøstespisning, men tror jeg er ved at have den under kontrol.
Jeg har haft godt af et pusterum og er ved at være klar til en ny tørn.....så jeg regner med at være med på næste onsdagsvejning ;O)
Mortilfreja.....håber du får styr på din uregerlige vægt. Det er dybt frustrerende at se den svinge op og ned hele tiden, især hvis man har en mistanke om at der bor nisser i vægten ;O)
God (lang) weekend til jer alle og held og lykke med vægten til næste onsdag!
Knus PhatC
#12 af Phatchick (slettet)
Her går det lidt op og ned. Jeg vejer mig hver dag, og synes godt nok at der er nogle udsving...! Tror, at jeg snart må have anskaffet mig en ny vægt, da der kan være variationer på flere kilo fra dag til dag. Eller også må jeg bekæmpe min nysgerrighed, og kun veje mig en gang hv. uge. Synes bare det er så rart, at følge udviklingen tæt :-)