Faste. Det lyder måske enormt svært, men det er lettere end man tror det er. Sørg for, at du skal noget en eller anden dag, og så planlæg det, så du ikke får en mulighed for at spise noget den dag. Efter at have fastet en enkelt dag, synes jeg, at det er meget nemmere at styre sig.
Selvfølgelig er faste usundt (etcetera, etcetera) men det er et godt redskab til at genvinde selvkontrol. Husk at drikke nok væske: vand, te, kaffe (sort) eller light-drikke. Og KUN at faste EN dag. Start fra morgenstunden, det gør det nemmere.
#2 af Dawn (slettet)
jeg søger virkelig noget hjælp, da jeg er super desperat efter at tabe mig, men mit problem er bare at jeg er overspiser!!!
jeg spiser gerne 24/4 hvis jeg kan komme til det, men prøver dog at holde mig fra det. alligevel sker det at jeg i hvert fald mindst en gang om dagen (næsten hver aften og flere gange også midt på dagen) spiser til at jeg får det dårligt og har rigtig ondt i maven. og jeg ved virkelig bare ikke hvad jeg skal gøre! min mave er meget stor og strutter, men hvis jeg bare en dag eller to ikke spiser så meget bliver den normal og pæn at se på. men hvad gør man ved overspisning? det er jo ikke fordi det er så usundt (altså maden) jeg spiser bare KÆMPE mængder og desuden dyrker jeg næsten intet motion.....
åh håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg har ingen at snakke med det om :(
knus den fortabte