Spacy: Problemet er ikke kun løb men alt motion... hvis jeg f.eks bare skal gå i normalt (stille og roligt) tempo i 10 minutter kan jeg ikke få vejret og får smerter i bryst og venstre arm.. Jeg tror desværre derfor heller ikke at rulleskøjteløb vil kunne hjælpe... Problemet er at jeg indtil for 3 måneder siden ikke havde problemer med at løbe og løb 5 km hver anden dag uden problemer..
Jeg havde en bedre "kondition" (blev mindre forpustet) da jeg vejede over 90 kg for et par år siden end jeg har nu.. Det giver jo desværre slet ikke mening.. og en udholdesevne burde jo heller ikke fuldstændig forsvinde i løbet af et par måneder når man altid har dyrket meget motion
Jeg tror ikke der er andet jeg kan gøre ligenu end at presse mig selv så hårdt som jeg kan men stadig stoppe inden jeg bliver alt for svimmel og slet ikke kan stå op... Det er en balance gang jeg tror jeg er nød til indtil jeg har fået foretaget undersøgelserne af hjertet..
Hvis jeg ikke havde de problemer selv når jeg gik kunne det godt være jeg ville prøve rulleskøjteløb selvom det er ca 10 år siden jeg sidst var i nærheden af rulleskøjter... Har altid synes det var sjovt, men og mega svært... Det kunne godt være jeg vil prøve det når jeg kan trække vejret normalt bare ved at man går stille og roligt.. Men tak for forslaget...
#12 af Mayflower (slettet)
Ingen tvivl - uansat om det er tab eller stigning, så knokler alle løs - det må på sigt give resultat.
Jeg har ingen vægt at melde ind. Pga. eksamensstress, har jeg valgt at gemme min vægt helt væk, og den bliver først fundet frem efter Pinse, når den sidste opgave er afleveret.
De vægttab jeg havde i sidste uge, var bare så usundt, så det vil jeg ikke udsætte min krop og psyke for.
Jeg noterer min mad, og min aktiviteter (sidde og skrive 10-12 timer), nå ja - og så lige lægge tøj i vaskemaskinen. Jeg går pt ikke op i antallet at kcal - men der finde ikke rigtig noget usundt mad i huset, så jeg er ikke så nervøs.
Glæder mig til at være på banen igen i næste uge.