Jeg skal roses i dag!
I går meldte min karate makker fra sammen med hendes søn, fordi sønnen havde fødselsdag. Og ikke nok med det min søn (og karate makker) blev inviteret til fødseldagen - snak om sabotage :-) Nå men jeg ville ikke deltage på børneholdet alene, men mens jeg så gik hjemme blev jeg desperat efter at lave noget motion. Okay delvist havde det noget at gøre med at jeg havde spist et stykke kage (lille), som gjorde at jeg ikke havde så meget tilbage at spise for. Men min aftensmad blev nu pænt energi fattig - jeg lavede pastasalat af halv pasta halv grøntsager. Det var forrygende, men alligevel havde jeg lyst til motion. Så jeg tog en beslutning om at løbe til spejder. Det tog kun 10 minutter, men jeg havde så bestemt at tage en omvej hjem. Den omvej jeg valgte tog så 35 minutter, hvor jeg løb det meste af vejen. Så ialt løb/gik jeg 45 minutter. Og jeg løb meget længere intervaller end jeg plejer. Jeg har målt ruten efterfølgende og på de 45 minutter har jeg tilbagelagt 5 km. Det kan godt være det ikke lyder af meget. Men jeg er i virkelig dårlig form og MEGA stolt af at have løbet så langt.
Her til morgen var jeg så klar til motion i firmaets motionsrum, men min træningsmakker (jeg nævner ingen navne) har ikke givet lyd fra sig, så indtil videre er det udsat til i eftermiddag, så må vi se om det bliver i motionsrummet eller om jeg vælger at tage hjem og nyde det gode vejr og lufte ungerne samtidig. Stor ros til mig for at tanken at droppe motion i dag slet ikke har strejfet mig. Det er mere et spørgsmål om hvilken form for motion. Sejt.
Jeg vil også godt rose mig selv for weekenden. Selvom jeg valgte ikke at indtaste mad i madital, så gav det ikke anledning til overspisning. Flot.
Og ros til mig idag for allerede snart at ha drukket en liter vand !
Nå jeg kan ikke lige komme på mere. Men alt ialt er jeg bare mega stolt af mig selv især på motionsfronten.
#62 af KarinaHadsten (slettet)
+ selvom jeg ikke fik skrevet min mad ind fra i går spiste jeg ikke for meget og jeg spiste ikke usundt.. Ros for det
ros for stadig at dyrke pilates hver dag i min 15 minutter
ros for at huske og få nok at drikke
ros for at gå en tur i går da jeg kom hjem fra skole.. vejret var dejligt...
Da jeg kom hjem fra min gåtur havde jeg virkelig lyst til at ligge mig på sofaen og bare koble fra, men istedet for gik jeg igang med at rytte op i mine køkkenskabe og kassere det som jeg aldrig bruger så det kan komme ud til den lokale genbrugsforretning, jeg ryttede op i to skabe og gjorde rent i hele huset.. Ros for ikke bare at adlyde sofaen selvom den kaldte meget overbevisende...
det var vist det jeg kunne komme på i dag..