Hej tøser ;)
Jeg må jo også hellere præsentere mig selv, så det ikke ser ud til at siden kun er for kvinder...
Jeg er 35 år gammel og single. Jeg har et hus med en del have til, så der er lidt arbejde derude, når vejret bliver til det. Jeg er ingeniør indenfor elektronikbranchen....
Da jeg var yngre var jeg ham der, der kunne spise alt uden at tage på. Jeg spiste en hel sæk kartofler og en halv roastbeef med masser af flødesovs og rødvin til. Og man kunne stadig tælle mine ribben på afstand. Men med alderen holdt det op - måske også fordi gigt har sat en stopper for sportsudfoldelserne. Så med tiden fik jeg taget en hel del kilo på...
Jeg startede her på siden til nytår med en kampvægt på ca. 95 - jeg er 174 cm høj og ret spinkel, så jeg regner med at skulle tabe ca. 25 kg. Jeg har snart tabt de første 10, så det går den rigtige vej.
Jeg har lovet mig selv en tatovering som præmie, når de første 20 kg. er væk og udover at jeg glæder mig til at kunne vise den frem til sommer, så er det, jeg glæder mig mest til, når jeg har tabt mig ... ostemadder på hvidt brød. Med smør under. Det skal der være plads til i fremtiden ;-)
#12 af claus (slettet)
Hej
Jeg er en kvinde i min bedste alder :-)... singelsolo"sild" med en 6-årig datter, hver anden uge.. En dejlig og glad tilværelse.
Er ikke "særlig" overvægtig. Men husker bare SÅ tydeligt da jeg for 9 år siden, da jeg sidst var under 60 kilo.... der VAR jeg bare lidt lykkeligere... hmmm - nej måske bare meget meget gladere. Det var SÅ skønt ikke at skulle overveje om "min røv så stor ud i de her bukser" ;-).. (for den var SLET IKKE stor - at all)..
Men NU har jeg pludselig fundet motivationen, for det kan dælme da ikke være rigtig, at man bare ikke kan TA SIG SAMMEN... hvor svært kan det være...
Tænker iøvrigt meget på hvor meget jeg burde skamme mig; jeg skal KUN tabe ialt 8 kilo... det burde være muligt og overskueligt.... hvorimod jeg godt kan forstå det er umuligt at komme igang, hvis man skal tabe 20 kg eller mere.....
MEN det er dejligt at læse om alle jer gæve gutter og gutinder..... FAT MOD...... :-)
Smil fra mig CamFog...