Hej Vegetar
Nu ved jeg ikke hvor meget du vejer og skal tabe dig. Men 1,5 kg om ugen er for højt sat, hvis du skal tabe dig på en sund og vedvarende måde. 1/2 kg og MAX 1 kg om ugen er mere realistisk... :)
For at komme videre skal du sidde dig ned og prøve at finde frem til, HVORFOR du har spist så meget. Skriv det gerne ned, det synes jeg er godt, og synliggører "problemet"... Har du været trist, sulten, i byen, eller hvad har været syld i de mange kcal?
- Er det mængden eller usundt det du har spist?
Nå så du har gjort det, skal du skrive ned, hvad du gør for at undgå det næste gang. - dette råd fik jeg fra én herinde og det er et SUPER godt råd! :)
Lig så de sidste dage bag dig og tænk fremad, du kan ligge en plan, og i starten er det vigtigt at tage 1 dag af gangen, så du ikke føler det bliver uoverskueligt!
Selv spiser jeg ikke meget kød, det er lidt i perioder. Jeg har det med at spise ost i stedet, hvilket ikke er så godt. Nødder er rigtig sundt, så erstat dit kød med nødder og bønner! :)
Håber mit svar kan hjælpe dig lidt på vej, ved hvor svært det kan være TRUST ME!!! :)
God vind... ;)
#32 af bruger slettet
jeg er vegetar.. Hvordan taber jeg mig bedst... 1,5 kg om ugen..:(