Tak for jeres mål, det er jo altid rart at kunne sammenligne lidt, så man kan sætte sig nogle opnåelige mål. Så vidt jeg kan se passer det fint nok på jer det der med at man ca. taber en cm om ugen - altså hvis der altså er noget at tabe af. Men hvordan er det så for jer nu? Er i tilfredse eller har I sat nye mål? Og hvor høje er I?
Jeg vil gerne have et realistisk mål på lår, baller, mave og talje, men indtil videre vil jeg være meget tilfreds hvis jeg også kunne tabe 1 cm om ugen. Det passer med at der er 20 uger til jeg skal på badeferie og tænk sig hvis jeg så havde en talje på 61 cm til den tid (den er 81 nu) - det ville da være skønt.
Hvor er det bare imponerende at læse om alle I andre; om hvad I har gjort og hvad I har opnået. Jeg er virkelig blevet overrasket over det her forum. Her er så mange søde mennesker og I giver rigtig god opbakning. Tusind tak for det. Jeg er jo alene med ungerne i dag, så nu vil jeg ud og lave noget fisk til aftensmad, for computeren siger at jeg får for lidt. Men da min mand ikke er vild med fisk og det altid er ham der laver mad har jeg jo ikke haft så meget at skulle have sagt. Men nu er det nu!
Pernille
#12 af Pernille78 (slettet)
Det er dog en lille bemærkning, for i starten målte jeg det tykkeste sted på maven (omkring der hvor navlen skjulte sig), men senere da jeg fik en talje så begyndte jeg at måle mellem taljen og navlen og nu måler jeg nærmere taljen. Derfor virker tallene for taljen/maven ret store - det faktiske tal er også stort, men måske knap så stort.