jeg havde kun et del mål og det har jeg rykket lidt nu, også fordi jeg ikke har så mange kilo jeg skal af med. før var mit del mål 58 kg, nu har jeg rykket det til 57, så må vi se om det kan lade sig gøre for jeg har ikke vejet under 58 siden jeg var 14... men der er jo ikke så lang vej så længe man har motivationen:)
og jeg fandt også ud af det bedste var for mig at sætte del mål og ikke sætte en bestemt tid på hvornår jeg skulle have tabt hvad, for så kunne det aldrig lade sig gøre for mig, jeg har faktisk lige købt mig to par bukser der er lidt for små, tror de passer når jeg når første delmål og det har jeg også gjort for et år siden, 4 par bukser, og det er jeg lykkelig for, for det er de eneste der passer nu, alle andre er for store!
#12 af dutti (slettet)
har jeg tænkt mig skal være en fodbehandling.
Endelig mål tør jeg næsten ikke tænke på da jeg har gået i gang så mange gange og ikke kommet særligt langt med at tabe mig. Så denne gang bliver det i bidder. MEN jeg føler mig heldigvis meget motiveret og jeg syntes det er godt med dette forum. Bliver meget inspireret af de andres vægttab. KH Zentu