nej det var det ikke..
i bliver ved med at fokuser epå den for b****** kage og det der. jeg lever IKKE af det, og hvis folk gad tjekke min dagbog ordentlig så ku i også se at jeg får en del rugbrød og frugt.
jeg slutter tråden her. kommer vidst ikke noget godt ud af det mer
#32 af bruger slettet
Læs lige det jeg har skrevet tidligere i denne tråd igen. Det handler ikke om at du skal spise flere kalorier, men om at du skal spise sundere! Det er SÅ vigtigt at du får en varieret kost med masser af grønsager og passende mængder protein, fedt og kulhydrat (få smilende smilyer herinde).
Når du spiser kage og den slags, så kommer du til at mangle de vitaminer og mineraler der er i grønsager, groft brød og magre mælkeprodukter.
Prøv at skifte fokus til at spise sundt og at få formet kroppen vha. motion. Når man er i din "vægtklasse" tager det længere tid at komme ned i vægt - hvis ikke kroppen får alle "byggestenene" vil den ikke "samarbejde", og så får du intet ud af dine anstrengelser.
Har du fået målt din fedtprocent (eks. i dit træningscenter)? For mig har det været meget motiverende at kunne følge udvilingen af muskelmasse, mens fedtprocent er faldet.
Var det den slags råd du søger?
- cvk