Har også kæmpet med bulimi gennem mange år. Det startede da jeg var 18 år og jeg har stadig tilbagefald. Er nu 24 år. Forsøger virkelig at lade være, men når overspisningen først har taget over har jeg meget svært ved ikke at gå ud og 'få det væk'....
Det er dog gået rigtig godt over julen og mit nytårsfortsæt er at blive kvit med bulimien en gang for alle :)
#12 af leneappel (slettet)
På trods af jeg har lagt i stabilt vægtmæssigt i mange år, efter indlæggelse med anoreksi i de helt tidlige teenage år, kæmper jeg stadig (til tider) en daglig kamp med tankerne der følger. min spiseforstyrrelse har dog skiftet en smule karakter gennem årene, fra restriktivt madindtag til overtræning/opkastning og senest c/s.
Jeg har senest måtte erfarem at den eneste måde jeg kan holde de bulimiske tendenser og c/s fra døren har været ved at oppe mit indtag, og affinde mig med et man som tidligere(?) spiseforstyrret står overfor en række udfordringer og fristelser der hurtigt kan blive svære at klare på forsvarligvis, så derfor har åbenhed overfor min omgivelser været vigtig, så de kunne hjælpe mig med at holde mig i ørene.