Hejsa :)
Jeg påbegynder kampen mod vægten i morgen. Jeg har i de sidste 11 år forsøgt at tabe mig, men har nu endelig fået det "mirakelmiddel", som virker på mig.
Frem til den 23. juli 2012 vil jeg tabe mig 19,5 kg.
Jeg gør blot det at jeg spiser en halv skive rugbrød med fedtfattig pålæg 1 gang hver 3. time. Til aften kan jeg spise hvad jeg har lyst til MEN jeg tager kun 200g....
Det lyder ikke af meget og det er det heller ikke. Det er ikke mere end hvad der skal til for at holde forbrændingen oppe. Det er min "version" af en kostplan jeg fik af min diætist og for mig virker det. Tidligere var det dog svært at at modstå de mange fristelser i hverdagen.. Men også det er jeg endelig kommet om ved...
Jeg har modtaget hypnose!!! Jeg har faktisk min næste hypnose behandling om 13 timer. :)
De her impulsive fristelser for søde ting viser sig nu kun sjældent. Jeg spiser færre potioner og føler mig hurtigere mæt. Så på den måde vil du nu være let for mig at kunne holde en diæt idet fristelserne som overtog min hverdag nu ikke længere er der...
Så hvis du som jeg har prøvet næsten ALT, så kan hypnose måske være noget der kan hjælpe dig også??
Jeg synes det at finde en "makker" er en god idé - det gør at man er aktiv herinde og at man hele tiden bliver mindet om det fremtidige mål i stedet for at man glemmer det på vejen mod målet....
Held og lykke fremover
De bedste hilsner
Chanett
#12 af Chanettk (slettet)
Hvor er det bare super sejt at du ikke har taget dem på igen, som jeg gjorde, men grunden til at jeg tog dem på igen, tror jeg er fordi jeg fugte en bestemt kostplan, og det var ikke godt for mig, men man bliver jo heldigvis kun klogere..
Håber du har haft en god weekend?
Jeg fik mig en fransk hotdog i dag, men håber jeg kan nå at arbejde den væk til på torsdag hvor jeg hopper på vægten..