Nu er det lidt svært at vide, hvad du spiser, for det gør selvfølgelig en stor forskel om det er det ene eller det andet.
Jeg tænker to ting:
- Du er (måske) så vant til at have maven rigtig godt fyldt op efter at du har spist at du har vænnet kroppen til at tro at det er sådan det skal føles for at være mæt (nok). Det kan sagtens tage lidt tid før mavesækken trækker sig sammen og affinder sig med at der nu kommer mindre portioner. Det kunne måske være en mulighed?
- Nogle gange hjælper det at få flere fibre i kosten. De fylder godt op især hvis de er ledsaget af godt med vand. Hvis det er svært at få fibre i kosten, så kan pillerne Husk være en idé at supplere op med.
Jeg har selv samme problem af både den ene og den anden grund og pillerne Husk gør en stor forskel. Hvis jeg har taget dem om morgenen har jeg mindre tendens til at blive vildt sulten i løbet af dagen, hvorimod hvis jeg ikke tager dem, så er jeg nærmest hungrende hele dagen og kan finde på at spise hvad som helst.
Der er nok ikke meget andet for end at prøve sig lidt frem - hvad der virker for den ene virker jo ikke nødvendigvis for den anden ;-)
#2 af Girl next door
Jeg er sulten konstant, syntes ellers der bliver spist fornuftigt og regelmæssigt ,men alligevel bliver jeg kun "fyldt" og jeg mangler den goe mætheds fornemmelse, den kommer desværre kun når det er rimelig fed mad jeg spiser!!
Nogen gode forslag ???