for det først er de der slankepiller på testbasis ikke på testbasis men noget du ender med at skulle betale til hver måned ligesom de ting du finder i kuponmagasiner.
For det andet er det således at alt der står på wiki er skrevet af dem der ønsker at skrive det (i dette tilfælde helt sikker nogen fra firmaet der har fremstillet dem) og disse såkaldte fakta bliver ikke testes af dem der ejer det medmindre de bliver anmeldt... dette er årsag til at der gennem tiderne flere gange har stået at britney spears, sigoney weaver, clint eastwood og mange er døde indtil disse "fakta" er blevet fjernet efter at de er blevet publiceret i diverse aviser og derfor er blevet bragt for dagens lys.
For det tredie vil jeg sige at BT og Ekstrabladet ikke ligefrem er de rette kilder til fornuftig viden.
Sidst men ikke mindst vil jeg sige, at der ikke findes nogle nemme løsninger og selvom der evt siges nu at der ikke er bivirkninger på disse piller findes der kun den garanti at de helt sikkert når pillerne har været på markedet i flere år finder diverse ikke så heldige bivirkninger hvilket er det der sker for det meste når det kommer til lettilgængelig håndkøbsmedicin.
#2 af mrs credible (slettet)
bt.dk
Jeg kan normalt ikke drømme om at røre den slags, men nu er det håndkøb og jeg har checket på wiki, at der ikke burde være sideeffekter .. Så nu prøver jeg at gå på komprimis med principperne og for første (og sidste?) gang prøver at give dem en chance. Kræver at man lever sundt og fiberrigt, så passer super med min nuværende kost, så skal glædelig rapportere om det er værd at smide penge efter..
Bare til info så skal jeg personlig tabe små 45 kg endnu så derfor også interessen for at speede det lidt op, for det er altså mange kg - Ellers ville jeg nok ikke vælge at give det et forsøg.