Hej PFfuglsang og vestrup Tak for jeres hilsen jeg er glad for at du og andre har kunne bruge min tråd som jeg havde i sin tid, som inspiration.. Jeg håber i begge når jeres mål og hvorfor skulle i ikke det... man skal "bare" vide med sig selv, hvilket mål man vil opnå, og arbejde sig hen mod det... og de forhindringer og udfordringer der kommer på vejen, må man forsøge at klatre over og smide alle de dårlige undskyldninger over bord... nogle har selvfølgelig nogle helbredsmæssige problemer, som gør at det er en endnu større udfordring at komme af med de overflødige kg, men alle kan gøre det, når bare viljen er der, jeg er ihvertfald topmotiveret igen og glæder mig til et nyt år med endnu færre kg at slæbe rundt på :-)
varme hilsner Tanja
#12 af Tanjaknoth (slettet)
Hold da op hvor er du bare sej, at gå fra 96kg til 68kg, det er jo næsten også det jeg har gang i lige nu. Jeg kan ikke lade være med at blive inspireret når jeg ser nogle skrive at de har gjort det, for så tænker jeg at hvis de kan, så kan jeg også :-) Og hvor er det bare godt at du holder dig selv i ørene når vægen stiger til de 73kg, for ellers kan 5kg hurtig blive til 10kg.. Tror det er helt rigtig som biologi c siger, at man skal finde en max vægt, så holder man også sig selv op på det, og kan gøre noget ved det inden det bliver for uoverskueligt.. Den vil jeg i hvert fald bruge når jeg kommer ned under de 70kg.. :-)