Min dagbog, 25 kg på 7 mdr

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Min dagbog, 25 kg på 7 mdr
Det glæder mig at få kamp til stregen, bare herhjemme får jeg kamp til stregen af Justangel. Så er jeg jo nød til at gøre det endnu bedre :)

Jeg kan se at der bliver smidt en del kg herinde, 2,6 til sidste uges vinder, det er rigtig flot, men også alle de andre vægttab. Jo flere der melder sig til, jo hårdere konkurrence. Skønt :)
14 år10. april 2011 kl. 12:47
Ja det er fedt, at der er konkurrence i det, så er vi også mere motiveret for, at tabe os og ikke tage en slapper, så vi tager på igen.

Syntes vi har gjort det rigtig godt begge to og aftenturen er virkelig skøn.
14 år10. april 2011 kl. 18:23
Det er dejligt at høre... lidt misudelig kunne godt bruge noget mere støtte på egen boldgade... men ak synes det kan være temlig opgivende at flytte manden. Han siger at han vil, men køber alligevel frikadeller ved slagteren, is og slik til guftid og gider ikke træne:-(
NNå men nok piv... jeg synes bare det er lækkert hvordan I støtter hinanden... guld værd, sejt nok!!!
14 år10. april 2011 kl. 18:53
Ja, det er vigtigt at støtte hinanden og jeg ved af erfaring, at mænd ikke altid er til at flytte mig. Faktisk er det ikke til, at flytte andre mennesker, hvis de ikke tror på samme ideer som dig. Det kan være svært, at andre ikke vil støtte en op, men du har os herinde og jeg vil i hvert fald gerne støtte op om din vej også :D
14 år10. april 2011 kl. 21:57
Vi havde en rigtig hyggelig dag i går, vi var inde og se en fodboldkamp. Vi havde fået fribiletter til Viborg - AB, vi (Viborg) vandt 3-0. Det var vore første viborg kamp.

Vægten
Vi fik gået nogle ture i går, og vi passede gode på kal. alligevel endte jeg med at have taget 100 g på, jeg håber at det er væske.

Kost
Desværre er vi alleredeed at være lidt træt af alt det planlægning. Vores morgenrutiner er forlænget væsentligt, frokost og mellemmåltider skal planlægges, vejes og pakkes inden vi tager af sted. Derudover skal morgenmaden også vejes og tastes. Jeg vil gå efter et kal indtag på 1600 kal om dagen. Virker det fornuftigt ? Der står på madital at min krop skal have min 2056 kal, jeg skal bare dyrke så ufatteligt meget motion, for at indtage dem og stadig have det underskud jeg gerne vil have for at nå mit mål.

Motion
Vi har kørt meget på de sidste dage med motion, det vil vi sænke til et mere overskueligt niveau.
Motio
14 år11. april 2011 kl. 07:35
Hejsa Omalley og Justangel.
Så fik jeg læst tråden.
Det er godt nok flot så hurtigt det går nedad med jeres begge vægte!!

Tillykke med det :)

Mvh Katzen (tråd: Vejen til et godt liv)
14 år11. april 2011 kl. 09:01
Takker mange gange - vi er også rigtig glade :D
14 år11. april 2011 kl. 21:04
Jeg kan sagtens følge jer med maden:-)
Jeg er en total torsk til at følge et fastlagt program, for mig virker det at have gode lækre ting i huset,- og så tager hvad jeg har lyst til.
Jeg elsker grønsagssupper, især græskar-chilli og det kan jeg tage til frokost eller aften.
Jeg jonglerer mellem rugbrød, knækbrød(minimum) og riskage alt efter humør.
Mit pålæg er så godt nok lidt ensformingt men, da det er det jeg kan lide så passer det mig fint.
Laks, ost, makral, tun og sild, som tilbehør bliver det gulerødder, peberfrugt, broccoli, agurk, asparges og selvfølgelig tomater( de er lige som slik for mig:-) )
Men pøj, pøj til jer håber I kommer ud over det sure ved at spise sundt;-)
14 år12. april 2011 kl. 07:33
Dagen i går:

Motion:
Der skulle handles lidt ind i Bilka, vi valgte mig at gå de knap 2,5 km frem og tilbage. Det gav god motion, især på tilbagevejen hvor der var god vægt at bære rundt på.
Det blev også til over 2 timers oprydning/rengøring.
Sidst men ikke mindst var det tid til at komme i motionscenter igen, jeg varmede op ved at tage rulleskøjterne derhen.

Kost:
Kosten i går var meget fornuftig, jeg frygter mere i dag hvor vi skal have brætspilsaften, traditionen tro står den på chips og sodavand, i det mindste er det light sodavand. Det bliver spændende at se hvor hårdt det går ud over vægten i morgen.

Vægten:
Jeg tabte mig 400 g i går, så nu ligger min kampvægt på 103,5. Det giver 3,1 kg siden i torsdags :)
14 år12. april 2011 kl. 08:10
Motion:
Dagen i går bød på en rigtig god tur på rulleskøjter, det blev til 16,8 km i den kraftige blæst. Medvind op af bakke er NICE, modvind op af bakke NOT NICE. Medvind ned ad bakke SPÆNDENDE, ifølge GPS'en nåede jeg en topfart på 41,4 km/t. Jeg valgte en lang køretur, fordi vi til aften skulle have brætspilsaften, der traditionen tro bød på chips og sodavand.

Kost:
Kosten var nogenlunde normal, efter vores nye livsstil, indtil om aftenen hvor den bød på sodavand og chips, heldigvis havde jeg sørget for at forbrænde en masse kal. tidligere på dagen.

Vægten:
Trods brætspilsaftenen med chips, viste vægten 103,3. Det er et vægttab på 200 g, siden i går, og nu 2,6 kg siden i torsdags. I morgen er det den officielle vejningsdag igen, så jeg giver den nok lige et ekstra hak i dag.
14 år13. april 2011 kl. 09:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...