Ja bodycombat er vel egentlig enhver form for kampsport blandet sammen i en times fitness med højt musik i et umenskeligt tempo. Det er boksning, kickboksning, judo, karate, teakwondo osv. Alle former for slag og spark i højt tempo og selvfølgelig råbt an af fitnessmonsteret Christina.
Ja hvor ville det være skønt hvis alt bare gik den rigtige vej, men %&¤#¤")/¤" jeg har taget et kilo på på to dage. Ja jeg har syndet med en enkelt guldbare og ja jeg har ikke kunnet træne torsdag pga. en forvredet fod jeg fik onsdag, men jeg har alligevel holdt mig til alt det sunde, rodfrugter bagt i ovn, kylling (hvor jeg altid fjerne alt det fedt jeg kan se), masser af groft rugbrød osv. Så lige nu føler jeg mig bare totalt mislykket, har lyst til at sætte mig til at tude hver gang jeg ser på min vægtkurve og bare ser det der store sving op, er gal og rasende på mig selv, for jeg ved godt at jeg ikke bør spise to portioner aftensmad, men jeg kan ikke styre mig selv når det kommer til spisning og jeg æder til der ikke er mere. Især når det smager godt! Så lige i dag er jeg gal på verden, gal på mig selv, tudeklar og hysterisk og rigtig rigtig ked af det. På godt jysk er det sgu noget lort.
Men op på hesten igen, min søde kæreste erklærede inden jeg tog hjemmefra at fremover bliver der kun lige lavet aftensmad nok til at vi hver kan få en portion. Kryds fingre for mig weekenden over, der skal nemlig males og arbejdes i hans hus, så jeg snart kan flytte ind. Det må da forbrænde lidt energi.
#12 af Louise Troldhede (slettet)
Det er bare så fedt når det går den rigtige vej ;=) Og det virker til der er styr på det hele ;=)
Det der bodycombat er det sådan noget kickboks eller ? Det har jeg gået til, det var monster hårdt ;=)