Weekend udfordring!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Weekend udfordring!
Mon ikke du kan holde dig under 60 - de har jo fået masser af motion, så der burde være plads til lidt ekstra... Og så længe det er sund mad, så kan du sikkert undgå en "sukker-vægtøgningen" :-) Og er der et lille plus på vægten, så er det jo højst sandsynligt lidt ekstra mad der fylder i maven, hvis du har spist godt i fag!

Jeg har indtaget 1.500 kalorier og jeg kan ikke udelukke, at der kommer en lille sund snack indenbords til filmen i aften... Men ja, målet var 1500 lørdag og søndag! Lørdag fik jeg dog kun 1300 så jeg "bruger" de sidste 200 i dag :-) Hihi, ej det tæller vist ikke helt men jeg synes der er plads efter dagens aktivitetsniveau!
14 år6. marts 2011 kl. 19:56
ja, det er også rigtigt. Men det var trods alt en godt weekend. Der er dog plads til forbedringer. Det bliver måske bedre i næste weekend?:) Jeg skal i hvert fald gøre alt hvad jeg kan..
Haha.. jeg kan godt se den idé med at "overføre" de 200 kcal fra går til i dag. Men du har nok ret i at det ikke tæller;)
14 år6. marts 2011 kl. 21:00
Status... Til aftenshyggen røg der lidt for meget ned - et par knækbrød og lidt tørret frugt! Mit indtag for søndag lander ca. på 2000 kcal. Mere end planlagt men jeg er stadig i underskud med 500, så en weekend UDEN vægtøgning!! JUBIIII....!!! Det er ikke sket i evigheder...

Jeg er helt enig Meol - der er plads til forbedringer! Og jeg vil helt sikkert gøre en indsats igen i næste weekend...

Men ja, idag er det mandag! Jeg kan tydeligt mærke fordelen ved ikke at have fyldt sig med en masse usundt i weekenden... Energien er højere og selvfølgelig er vægten mere medgørlig end den som regel er om mandagen!

Jeg ønsker alle en god uge.
14 år7. marts 2011 kl. 08:01
Jamen det kan man da ikke andet end at smile af:) Ingen vægtøgning over en weekend, virkelig sejt!! Til-lykke!! Måske næste weekend målet er at tabe et par gram? Mit mål for næste weekend er ingen vægtøg-ning. Hvis dét holder er næste, næste mål at tabe et par gram.. Jeg tog 200 gram på fra fredag til man-dag. Men jeg er alligevel godt tilfreds, for jeg har spist meget sundere end de andre weekender. Og jeg har taget mere på de andre weekender. Så grundlaget for en god uge er lagt. Og jeg er øm i kroppen fra træning, så måske noget af vægten også er væske osv. i musklerne. Jeg har ikke så meget styr på dét, men har i hvert fald en dejlig følelse i kroppen. Jeg føler også at jeg har mere energi og er gladere.. Må-ske det også har noget med vejret at gøre?:)
Forresten så synes jeg at det er virkelig godt at du har oprettet denne tråd. Jeg har tænkt meget på denne i weekenden, og tror at det har hjulpet rigtig meget. Så tak:)
Tak og god uge til dig også!
14 år7. marts 2011 kl. 10:34
Så lad os da prøve næste weekend igen og se om vi kan rette op, hvor der er plads til det...

Weekenden skulle helt sikkert også have omfattet mandag for mit vedkommende - puha, dagen igår indeholdt alt for meget af det usunde :-) Øv altså... Men op på hesten igen i dag, og så satser jeg på at vægten ikke er alt for ubarmhjertelig på fredag, hvor jeg så vil oprette en tråd med formålet "Weekend-vægttab".

Jeg håber folk bakker op, så vi igen kan hjælpe hinanden igennem weekenden.

God uge til alle.
14 år8. marts 2011 kl. 13:02
Jeg er med.

Knus Chiffi.
14 år8. marts 2011 kl. 13:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...