Med tanke for hvor træls din dag lige startede, så lykkeønsk lige dig selv for faktisk at smide resten af de forpulede (lækre) skildpader, jeg sgu´ bange for jeg kunne finde på at fortsætte til den blev tom, hvis jeg havde overgivet mig til nogle af dem...
Op med humøret og lad fortid være fortid... idag kan du gøre noget ved!!!
#12 af bruger slettet
Til trods for min fridag blev stemningen ikke løftet, men jeg fik ryddet op, vasket tøj og rengjort huset grundigt! Men så var det jeg fandt den.... Den der væmmelige gule æske fyldt med mini skildpadder.... Vupti, så var der skovlet 5 stk indenbords!!! Fik dog smidt den anden halvdel ud inden den også kom indenbords... Føler mig til tider som en misbruger - af mad :( Kan slet ikke styre det, og trøstespiser når jeg er træt, trist og ked.
Det hjalp heller ikke at jeg siden i går aftes har haft kvalme, så derfor er der først røget nogenlunde ordenligt føde ind til aften....
Flufft82: Den med vandflasken bruger jeg også, men hvis det er virkeligt stygt bliver den primært brugt til hovedstøtte så jeg ser nogenlunde deltagende ud :P
Nå kedeligt indlæg, sådan lidt depri agtigt.... hjælper heller ikke at man i vejrudsigten får lovet mere kold vinter og sne... Forår, hvor er du? :)