Tillykke med dine flotte resultater :)
Vejer du dig kun hos sygeplejersken, eller holder du også lidt øje derhjemme? Ellers må du virkelig være spændt fra gang til gang, hvor meget der sker fra gang til gang.
Det lyder som om du har rimelig godt styr på, hvad der skal til så keep up the good work. Glæder mig til at følge dig herinde :)
#2 af Frandsen1987 (slettet)
Jeg snakkede med en af lægerne i vores lægehus om at jeg gerne vil tabe mig. Han foreslog at jeg skulle få en tid ved en af sygeplejerskerne dernede, da de skulle være rigtig gode til at skabe resultater. Jeg blev d. 30. november 2010 vejet første gang hvor vægten stod på 95,4 kg. 14 dage efter d. 14. dec sagde vægten 91,4 kg, altså minus 4,2 kg.
Sidst jeg blev vejet var d. 5 januar, hvor der var røget 2 kg mere så nu siger vægten 89,2. Næste gang jeg skal vejes er d. 25. januar. Jeg glæder mig allerede til at skal derned, for det er den mest fantastiske sygeplejerske jeg går hos.
Min metode for vægttabet er VILJE. Simpelthen at jeg vil det her og motivationen er helt i top. Derudover er det slut med slik, kager, sodavand, hvid brød mv. Og mindre potioner. Derudover går jeg til spinning 2-3 gange i ugen og forsøger også at nå at gå nogle ture.
Kom gerne med kommentar i min tråd. Jeg vil løbende opdatere, når jeg har været nede og blive vejet mv.
Tak fordi du læste med :)
Hilsen Anita