Hej og velkommen til madital - det er slet ikke nødvendigt at kunne tilmelde sig venner herinde, hvis du følger lidt med i andres tråde og evt. kommentere vil du inden længe være en del af fællesskabet, der er mange der læser og følger med i andres tråde uden at de nødvendigvis giver sig til kende, du kan selv se hvor mange gange din tråd er blevet besøgt... men du kan jo bruge denne tråd som en slags "dagbog" det er der mange der har glæde af - personlig er jeg selv blevet ret afhængig af min tråd, som er en kanon motivations faktor til at fortsætte den gode stil...for her kan alle jo følge med, så man har nogle at "stå til regnskab" over for..
Jeg har tabt 20 kg på lige godt 4 mdr og jeg har hverken sultet eller været fanatisk med kosten.
jeg har blot erstattet pasta, sukker, usunde ting, ris og kartofler med grove grøntsager - hvedemel/hvidt brød er blevet erstattet med groft brød og så spiser jeg 3 hoved måltider og 2-3 mellemmåltider - det er vigtigt at spise mange gange hen over dagen, for at holde forbrændingen oppe.
Håber du inden længe ser fordelene med din nye livsstil, for så vil du have langt nemmere ved at fortsætte.
varme hilsner Tanja K
med tråden
Tanja K rejsen mod det endelige mål.
#2 af Tanjaknoth (slettet)
Jeg er ny herinde og er pt rundt på siden for at lære de forskellige funktioner at kende. Nu er jeg nået til forum-funktionen ;-). Jeg savner lidt at man kan tilmelde nogle "venner" som man kan følge i dette store projekt. Men måske benytter I andre blot dette forum til det formål - jeg får at se.
Jeg er 31 år, har to små børn og har længe villet tabe mig godt 20 kilo. Nu skal det være... Det har jeg sagt mange gange før, men jeg tror på det og så må vi jo bare se hvordan det går.
Mit største problem er at jeg konstant diskuterer mine egne beslutninger med mig selv - og finder 117 grunde til at undvige "reglerne". Lige nu tror jeg, løsningen er at taste ind hvad jeg spiser. På den måde fremgår det jo sort på hvidt hvad jeg indtager og hvad jeg forbrænder. Spændende at følge med i!!
God weekend derude.
Forventningsfulde hilsner fra vupti31