Jeg vil bare sige at hvis du går fra "usund" mad til at spise sund mad fra den ene dag til den anden, så er det desværre meget normalt at få dundrende hovedpine... Jeg tror det er fordi kroppen udrenser, og det skulle gerne være gået over efter et par uger. Jeg har selv lidt af det samme hver gang jeg har fået skubbet mig selv i gang med at spise overvejende sundt.
Du skal ikke være ked af den lille bitte sølle vægtøgning, det kan meget vel bare være væske som har bundet sig i kroppen - det skal nok forsvinde igen :)
#12 af bruger slettet
Da jeg vejede mig i søndags sagde vægten 96,4, idag torsdag sagde den 96,8 kg! ØV....
Jeg ved godt at hvis jeg ligger det sammen for de 2 uger jeg har været igang giver det et total på 3,5 kg, men kunne den så ikke bare have holdt sig på 96,4? Åbenbart ikke...
Det betyder jo så bare at jeg må få arbejdet noget motion ind allerede nu istedet for i næste uge, som var den oprindelige plan. Men det bliver nok ikke lige idag... Ikke en dårlig undskyldning, men min hovedpine fra igår er fulgt med mig til idag og taget til i styrke. Jeg har sovet 11 timer i nat, hvilket er meget ulig mig. Normalvis sover jeg ca 6-7 timer og så er jeg pling vågen. Er udpræget A-menneske, som elsker at stå op før fanden får sko på og bare sidde, mutters alene og nyde kaffen og MAC'en. Om det kan være de par dage uden vand ved jeg ikke, men fik drukket rigelig vand igår så syntes da det burde have en effekt... (Det har det så også, bare i den anden ende...griner...). Nu vil jeg i hvert fald henslænge mig på sofaen i mørke og se om ikke det kunne hjælpe lidt.
Må I alle have en fantastisk og slankende dag.
Knus Pia