Tillykke med din beslutning om at tabe dig...Du skriver at du svinger med 10 kg + -
Jeg tror at du skal beslutte dig for at have en varig stabil vægt... så måske du skulle flytte dit mål en smule og tabe dig knap så hurtigt... lav evt et mål der hedder 1 kg om ugen... og når du er nået ned på din drømmevægt skal du så indarbejde nogle kostvaner der er til at leve med, men som ikke overskrider det antal kcal din krop bruger dagligt... du kan også vælge at leve lidt mere stramt i hverdagene og så skeje ud i weekenderne.
Jeg håber du finder en måde at tabe dig og holde vægten så du slipper for de usunde elevatorture, som har det med at ende op i en endnu højere vægt, for hver gang man tager på..
hvad spiser du for at tabe dig og hvor tit spiser du? dyrker du nogen form for motion ?
venlig hilsen Tanja
#2 af Tanjaknoth (slettet)
I søndags ramte jeg toppen med 85,2 kg om morgenen Vorherre bevares.
Nu er det nok!
Har sat mig det mål at jeg skal veje 72,2 juleaften. Det er 13 kg og det skal jeg kunne klare BASTA!
Har indtil videre tabt mig 2,6 kg på 5 dage ved at taste min mad ind så det er jo herligt.
Vil bruge denne tråd til mine daglige/ugentlige opdateringer omkring mit vægttab.