Ja, nu er det jo ikke fordi jeg skal tage modet fra dig, men jeg har prøvet nupo en eneste gang. Jeg købte de der breve med kakaosmag og det skulle jeg så aldrig have gjort. Jeg synes simpelthen det smagte afskyeligt. Jeg fik drukket det meste af det jeg skulle, men så begyndte det simpelthen at komme op igen.
Jeg har så bestemt at sund mad er vejen frem for mig og jeg rører aldrig pulver igen.
Men jeg ved at andre herinde har haft en del større succes med det end jeg havde, så held og lykke med det.
#2 af bruger slettet
Jeg har altid haft lidt svært ved at forholde mig til pulver og pille kur.. men har læst lidt om nupo og der står at det indeholder alle de vitaminer og mineraler man har behov for.. men tænker at maven har brug for noget at arbejde med... ????
Har du prøvet en NUPO kur hvordan var det virkede det, tog du på da du begyndte at spise normalt (sundt) igen..
Jeg overvejer at give Nupo en chance i en uge eller 14 dage synes min vægt har stået lidt for stille omkring de 85,2 - 85,9 de sidste 8 - 10 dage - nu må der gerne ske lidt mere... vil så gerne se det skide 7 tal som det første på vægten - ved godt der skal tålmodighed til og ved godt at jeg har smidt 10 - 11 kg på under to måneder men kan næsten ikke holde ud at gå på vægten når der er sket så lidt de sidste 14 dage...