Slankemarie: Det er ikke så tit jeg får tastet min aftensmad ind - har dog rimeligt styr på at jeg stadig har underskud på kontoen. Men derfor kan jeg ikke så godt bruge det tal med hvor meget jeg har tabt. Men da jeg for 2 år siden tabte 20 kilo med programmet og en periode fantatisk tastede alt ind passede tallene faktisk meget godt. Måske ikke fra dag til dag. Men du kan på oversigten vælge at vise f.eks. 14 dage tilbage og så sammenligne med det vægttab du har haft. Det passede altså tit med få hundrede grams nøjagtighed og det til trods for at jeg gættede mig frem til vægten af langt det meste af mit mad.
Mht mine fokuspunkter går det OK - dog har jeg et par dage kun fået frugt til morgenmad. Det var egentlig planen at jeg ville have gang i havrefras eller cornflakes med mælk. Men jeg drikker kun 2 kopper kakao og masser af vand. Jeg har ikke været ude at løbe endnu, men var til karate i mandags og møde i klasseråd i går, så der har ikke været så god tid. I dag står den på karate igen, så løb må blive i morgen. Jeg glæder mig faktisk lidt.
Indtastningerne får jeg lavet i hvert tilfælde det meste af dagen. Typisk går det galt når jeg kommer hjem. Men det er OK, så længe jeg selv har en fornemmelse af at der er underskud på kaloriekontoen.
I går bagte jeg lagkage - det er lidt en udfordring at stå med alle de lækre cremer og jeg slikkede da også en ske her og der. Men det holder mig til gengæld fra chokoladen, så måske er det faktisk mindre mængder jeg får af det usunde.
#22 af KarinaHadsten (slettet)
Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvordan "udregningen" på inforoversigten (der hvor der står fx. "du ha tabt 288 gr") passer på jer? Jeg synes ikke rigtig udregningen passer på mig :-)