#2 af bruger slettet
10 kg - 10 uger (Uge 2)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: 10 kg - 10 uger (Uge 2)
Jeg har tabt 300 gram siden start
14 år9. september 2010 kl. 19:58
liseje (slettet)
Jeg vejer lørdag... Manden har taget min vægt gg
Men jeg har tabt 34 cm på 11 dage :-)
Men jeg har tabt 34 cm på 11 dage :-)
14 år9. september 2010 kl. 21:41
Bullefrons (slettet)
Startvægt 75,6
Vægt nu 73,6
Indtil videre 1 kg. pr uge, JUBIIiiii ;-) håber det lykkedes hver uge.
Held og lykke til os alle ;-)
Vægt nu 73,6
Indtil videre 1 kg. pr uge, JUBIIiiii ;-) håber det lykkedes hver uge.
Held og lykke til os alle ;-)
14 år10. september 2010 kl. 09:30
Eliza
Hej,
ja det var også derfor jeg skrev i den anden tråd. Onsdag var jeg vist på 79,3 kg, tabt 1,8 kg ;o)
Jeg kan ikke lige overskue at samle vægten for alle, da jeg er lidt stresset i disse dage. Men jeg vil gerne tage teten, en af de andre uger, når jeg har lidt overskud. Indtil da er det bare dejligt, hvis folk skriver.
Vi skal da også bare skrive resten af ugen, når vi trænger til lidt opmuntring og støtte.
Held og lykke alle sammen.
ja det var også derfor jeg skrev i den anden tråd. Onsdag var jeg vist på 79,3 kg, tabt 1,8 kg ;o)
Jeg kan ikke lige overskue at samle vægten for alle, da jeg er lidt stresset i disse dage. Men jeg vil gerne tage teten, en af de andre uger, når jeg har lidt overskud. Indtil da er det bare dejligt, hvis folk skriver.
Vi skal da også bare skrive resten af ugen, når vi trænger til lidt opmuntring og støtte.
Held og lykke alle sammen.
14 år10. september 2010 kl. 17:19
honey18 (slettet)
hos mig var der kun røget 300 gram på en uge. Men 300 gram tabt er bedre end 300 taget på ;) Men giver det en skalle denne uge. så skal der nok ske resultater!
14 år11. september 2010 kl. 01:54
liseje (slettet)
98,1 nu - 200 gram og i alt minus 38 cm :-)
14 år11. september 2010 kl. 12:03
Ywon (slettet)
Hello allesammen!... '^L^,
Jeg har haft en lille uge's "ferie", uden indtastninger, uden vejning, og med lidt for megen mad. Men det kunne vaere gaaet vaerre.
Sidste uge: 72 Kg
Idag: 73 Kg
Maal om 8 Uger: 64 Kg
Endeligt Maal: 58 Kg
Hoejde: 169 Cm
Hold modet oppe, og lad Jer aldrig slaa af pinden af daarlige resultater!
For det er det endelige resultat det gaelder, og det kan kun naas med vedholdenhed!
Vi er noedt til at tage det sure med det soede.
Vores krop forsoeger at holde fast ved det, den er vant til, og naar vi forsoeger at forandre daarlige vaner, vil de fleste af os opleve nogen ubehag, hvilket er ganske naturligt.
Ingen af os er helt alene laengere ... Saa op med modet, for I klarer det faktisk godt!! ... :-)
Jeg har haft en lille uge's "ferie", uden indtastninger, uden vejning, og med lidt for megen mad. Men det kunne vaere gaaet vaerre.
Sidste uge: 72 Kg
Idag: 73 Kg
Maal om 8 Uger: 64 Kg
Endeligt Maal: 58 Kg
Hoejde: 169 Cm
Hold modet oppe, og lad Jer aldrig slaa af pinden af daarlige resultater!
For det er det endelige resultat det gaelder, og det kan kun naas med vedholdenhed!
Vi er noedt til at tage det sure med det soede.
Vores krop forsoeger at holde fast ved det, den er vant til, og naar vi forsoeger at forandre daarlige vaner, vil de fleste af os opleve nogen ubehag, hvilket er ganske naturligt.
Ingen af os er helt alene laengere ... Saa op med modet, for I klarer det faktisk godt!! ... :-)
14 år12. september 2010 kl. 13:28
bruger slettet
ej 10kg på 10 uger - hvad gør i ? jeg vil gerne være med :)
14 år12. september 2010 kl. 22:18
Ywon (slettet)
@Maikenvo,
der er ikke nogen saerlige regler som vi allesammen foelger. Den eneste ting vi allesammen goer er at fokusere paa at tabe os ca. 1 Kg om ugen = 10 Kg paa 10 uger.
De faerreste kan tabe 1 kg om uge efter uge. Saa "paent" er der ikke noget vaegt tab der er. Nogle uger taber man maaske mere end 1 Kg, og andre uger taber man intet, el. tager ligefrem paa.
Det er helt normalt, men vi bliver kede af det hver gang alligevel (men det er ogsaa normalt, lol).
Saa vi har ikke nogen faelles diet plan el. program, og det er faktisk en fordel, for vi er jo ikke ens, og vore kroppe reagerer forskelligt.
Nogle foelger Nupo kuren, andre 123-Kuren, og andre igen har en Dietist. Nogle bruger blot Restriction (at spise hvad de plejer, men meget smaa portioner).
Hold dig ikke tilbage, du er meget velkommen til at deltage!... :-)
Min egen teknik:
Jeg spiser og "faster" skiftesvis hver anden dag. De dage hvor jeg spiser, faar jeg "normal" mad, baade hvad angaar ingredienser og maengde.
Herudover laegger jeg vaegt paa at bevaege mig hver dag: Jeg danser til musik jeg holder af - Ikke noget hoej belastning - blot hvad jeg saadan umiddelbart kan holde til og samtidigt synes er rart.
der er ikke nogen saerlige regler som vi allesammen foelger. Den eneste ting vi allesammen goer er at fokusere paa at tabe os ca. 1 Kg om ugen = 10 Kg paa 10 uger.
De faerreste kan tabe 1 kg om uge efter uge. Saa "paent" er der ikke noget vaegt tab der er. Nogle uger taber man maaske mere end 1 Kg, og andre uger taber man intet, el. tager ligefrem paa.
Det er helt normalt, men vi bliver kede af det hver gang alligevel (men det er ogsaa normalt, lol).
Saa vi har ikke nogen faelles diet plan el. program, og det er faktisk en fordel, for vi er jo ikke ens, og vore kroppe reagerer forskelligt.
Nogle foelger Nupo kuren, andre 123-Kuren, og andre igen har en Dietist. Nogle bruger blot Restriction (at spise hvad de plejer, men meget smaa portioner).
Hold dig ikke tilbage, du er meget velkommen til at deltage!... :-)
Min egen teknik:
Jeg spiser og "faster" skiftesvis hver anden dag. De dage hvor jeg spiser, faar jeg "normal" mad, baade hvad angaar ingredienser og maengde.
Herudover laegger jeg vaegt paa at bevaege mig hver dag: Jeg danser til musik jeg holder af - Ikke noget hoej belastning - blot hvad jeg saadan umiddelbart kan holde til og samtidigt synes er rart.
14 år14. september 2010 kl. 13:42
Startvægt: 75,0 kg
Vægt nu 73,0 kg
Så jeg har lige præcis tabt 2 kg! Tror desværre bare ikke jeg taber et kilo til næste uge!