har du mere end 15kg.plus og vil være med i et fælles skab om at smide kiloene

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: har du mere end 15kg.plus og vil være med i et fælles skab om at smide kiloene
Sad lige og regnede på det.
Ideelt så skal jeg vist ned på omkring 70 kg, altså ialt 36 kg der skal tabes. Hvis jeg taber ½ kilo om ugen, så har jeg tabt 8 kg til nytår, og er ved mit mål januar 2012.
Ved 1 kg i ugen har jeg tabt 16 kg til nytår, og er ved mit mål i maj mdr næste år.

Puha der er lang tid til, godt jeg allerede har tabt 200 g i denne startuge (igen igen).

Ang de daddelkugler/havregrynskugler så er der mange der vælger at putte kokosolie i, så de får nogle af de sunde fedtstoffer.
14 år12. september 2010 kl. 11:34
re: har du mere end 15kg.plus og vil være med i et fælles skab om at smide kiloene
Velkommen til I nye Madital-medlemmer!... :-)

Jeg mangler lige noejagtigt at tabe 15 Kg for at naa mit foreloebige slut-maal.

Nuverende Vaegt: 73 Kg

Maal-vaegt: 58 Kg

Hoejde: 1.69 m

(har tabt 23 Kg indtil nu)

God vind til hver eneste een af Jer!... '^L^,

Vi er staerke. Vi kan mere end vi tror, og bare det at vi har taget skridtet og tilmeldt os Madital.dk, og - ikke mindst - deltager og skriver - viser at vi har mod og styrke. Derfor er det helt sikkert, at vi KAN gennemfoere hvad vi saetter os for! ...Vi skal nok klare det!...
14 år12. september 2010 kl. 14:11
Jeg vil også meget gerne være med.

Jeg startede med en vægt på 79 kg i dag 4 måneder senere 73,6 syntes virkelig det går meget langsomt, selvom jeg dyrker motion, og spiser meget fornuftigt, mit endelige mål er 58 kg, er 162 høj, skulle der være nogen som har gode råd der de mere end velkommen
;-)

Maj Brith
14 år12. september 2010 kl. 14:44
Jeg vil gerne lige juvle lidt!!

Jeg har smidt 300 g!! JUBIIIIIII!!!!! Troede aldrig det ville ske!!

Og så har jeg været ude og læbe 3,5 km i dag :)

Jeg er ganske stolt af mig selv!!

Juble, juble, juble :) :)
14 år12. september 2010 kl. 15:24
Hej.... Jeg har nu været igang i 16 dage. De sidste 13 HELT uden sukker :-)

Er gået fra 100,5 til nu 97,5 og er skrumpet 38 cm... Jeg er vildt stolt af mig selv, håber det holder :-)

Knus Lise
14 år12. september 2010 kl. 15:25
flooot Githa (GLB) hehehe.... husk nu små skridt..... du skal nok smide kiloene ....bare giv dig tid... de har jo heller ikke sat sig på din krop i løbet af en måned så det tager tid at komme af med kiloene igen knus Tine
14 år12. september 2010 kl. 16:34
Har nu været slik sukkerfri ca, en uge nu. Men har ikke tabt særligt meget. Mærkeligt at jeg ikke har tabt mere, for normalt så plejer jeg at spise en masse slik eller kage hver dag.
Er det ikke mærkeligt!?
(det skal lige siges, at jeg ikke har spist ekstra kulhydrater eller ekstra frugt. Har ingen nødder spist heller.)
14 år13. september 2010 kl. 20:17
Lisee - jo, det lyder faktisk ret underligt, har du erstattet med noget som helst andet - tænk nu rigtig after!!

Juble juble juble- jeg har forbedret min løbetid i dag :) En runde på 1, 75 km forbedrede jeg med 1 minut og 5 sek siden sidst jeg var afsted. Jubii!! Men jeg gav den altså også bare Gas!!
14 år13. september 2010 kl. 21:12
så er der ny 15+ tråd jeg har kaldt den "15+ uge 37"
14 år13. september 2010 kl. 21:35
Intet særligt nyt erstattet, men spiser jo stadigvæk mine stykker franskbrød med smør på jobbet. Det er sikkert det der skal fjernes fra mit daglige indtag, hvis jeg skal tabe mig ordentligt.

Ps.Dejligt at høre om løbeture!
14 år14. september 2010 kl. 17:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...