Hej flatrunner
Jeg er ikke diætist og slet ikke læge, men mit umiddelbare indtryk er, at "ja" det skal du.
Ene og alene fordi du skal tvinge dig ind i et normalt mønster mht. mad og drikke. Og at du har skippet sukker-colaen er kun halvdelen af det.
Men måske ligger der noget psykisk bag? Eller noget fysiologisk. Madlede er et emne man både kan og skal tage op med sin læge, hvis du spørger mig.
Mvh
HS
#2 af hemmeligspion (slettet)
Jeg startede på 102,4 og lå imorges på 97,5, så det kan jeg jo ikke klage over
Mit problem er simpelthen at få spist nok. Jeg bliver anbefalet omkring 1650 kcal om dagen, men selv på den højeste dag af dem jeg har skrevet ind er jeg ikke kommet over 1.300 kcal og idag står jeg efter aftensmad på 882
Jeg har simpelthen ikke lyst til at spise mere, og f.eks. frokosten skulle jeg tvinge i mig, jeg kunne snilt ha undværet den.
Mit vægtproblem har aldrig været madrelateret, selvfølgelig har jeg ikke spist sundt, men jeg har aldrig spist ret meget og ofte kun 1 gang om dagen. Tilgengæld har jeg været sukkerafhængig, af kaffe med sukker og MEGET cola
Alt det er skrottet nu, hvilket jo er godt, men jeg er bare itvivl om jeg SKAL tvinge mig selv til at spise mere, så jeg kommer op i kcal indtag