Hej Ywon,
Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg ser intet problem i at du kommer med i gruppen her i uge 3 :). Personligt kom jeg først med i uge 2, og der var ikke noget problem, ikke såvidt jeg ved i hvert fald:). Så velkommen ombord!
#12 af marierasser (slettet)
Jeg ved godt I er 3 uger inde i forloebet. men jeg kunne virkeligt godt taenke mig at vaere med.
Det er nemmlig saadan, at man ofte har stoerre krav til sit ugentlige vaegttab, men som det ikke altid er muglit at leve op til fordi kroppen kommer ind i forskellige faser.
F.eks. tog jeg 4.5 kg paa paa 4 dage skoent jeg stadigt spiste under 1200 kcal dagl. - det alm. var faktisk at jeg ikke spiste over 900 kcal daglig, hvilket gjorde det hele endnu vaerre. Men det viste sig at der var en naturlig forklaring som havde at goere med kroppens reaktion paa vaegttab som den saa forsoeger at imoedegaa ved at holde paa vaesken i kroppen. - Men det er en anden snak...
Sagen er, at man bliver saa nemt slaaet ud naar det ikke gaar som man havde planlagt, og der er det at det kan vaere en rigtig god ting at have et mindre strikst maal som ogsaa andre er med paa. Paa den maade har man naesten altid i det mindste ET punkt hvor man har haft success i ugens loeb!
Og det gaelder ligesaa med den support man kan give og faa i en gruppe som denne.
Hvad siger I? Maa jeg vaere med? ^^
VH Ywon.
Ps. Det er helt okay hvis I synes det vil oedelaegge det at faa en deltager til naar I er tre uger inde i forloebet. Jeg vil forstaa det og proeve at finde en anden loesning i saa fald ... og hvem ved, det kan jo vaere der bliver startet endnu et "10 kg paa 10 uger" projekt! :-D