#2 af angelique (slettet)
fy fy skamme!!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+angelique (slettet)
re: fy fy skamme!!!
Kender følelsen alt for godt.
15 år9. oktober 2009 kl. 07:16
karima (slettet)
he he. sådan går d når man ik kan dy sig. men har så også kun spist et æble og en banan til morgenmad og skal nu ud og gå en to timers tur. så mon ik d hjælper på det. når jeg senere også skal en halv time på crosstrainer og lave pilates. men kan rigtig mærke d nu. har stadig kvalme og halsbrænd.
vh karima
vh karima
15 år9. oktober 2009 kl. 09:22
Frk Jakob (slettet)
Jeg tror man skal passe på, med at fornægte sig de gode ting, fx er flødekartofler jo ikke usundt, bare fordi der er mange kcal i. Kartofler er ikke dårlige for kroppen, lav den evt med nogle grøntsager (her kommes der champignon og gulerødder i) og så brug ½ fløde/½ mælk.
Husk at tillade lidt usundt ind imellem, så i ikke grovæder når i pludselig ikke kan holde jer fra det.
Husk at tillade lidt usundt ind imellem, så i ikke grovæder når i pludselig ikke kan holde jer fra det.
15 år9. oktober 2009 kl. 22:11
karima (slettet)
nej nej jeg fornægter mig dem heller ik. men d r meget vigtigt for meget at tabe mig da jeg gerne vil være gravi og de sagde på sygehuset at jeg skulle undgå kartofler og andet med stivelse i men hvde bare sådan en lyst til dem og kom til at spise for meget he he
15 år10. oktober 2009 kl. 13:49
angelique (slettet)
Kartofler skulle vist ik være så slemt igen alligevel, jeg mener så mange kcal er der jo ik i dem i forhold til ris, pasta og brød.
Hvorfor skal du holde dig fra stivelse fordi du skal være gravid? Kan godt se at det er lettere at tabe sig hvis man holder sig fra brød og pasta og den slags men det er vel i sidste ende et spørgsmål om mængder.
Hvorfor skal du holde dig fra stivelse fordi du skal være gravid? Kan godt se at det er lettere at tabe sig hvis man holder sig fra brød og pasta og den slags men det er vel i sidste ende et spørgsmål om mængder.
15 år10. oktober 2009 kl. 20:01
Frk Jakob (slettet)
HAr man hormon forstyrrelser, PCO og lignende, så er mad med højt stivelses indhold ikke et hit. Men KArima, heller lidt hver dag end en stor portion om ugen. Spis lidt, men godt :)
15 år11. oktober 2009 kl. 00:33
karima (slettet)
som frk jakob skriver hvis man har hormon forstyrelser så er det ik godt at spise mad med for meget stivelse og jeg har netop for mange mandlige hormoner og mit stofskifte var for lavt men det er blevet normalt igen.
frk jakob du har ret i at heller lidt hver dag end det jeg gjorde, men nu har de anbefalet mig at undgå at spise kartofler, pasta eller ris hver dag, uanset hvor lidt det er. og så kun ved en sjælden lejlighed. jeg skal bare lære at holde igen og ik spise med mine øjne he he
frk jakob du har ret i at heller lidt hver dag end det jeg gjorde, men nu har de anbefalet mig at undgå at spise kartofler, pasta eller ris hver dag, uanset hvor lidt det er. og så kun ved en sjælden lejlighed. jeg skal bare lære at holde igen og ik spise med mine øjne he he
15 år11. oktober 2009 kl. 13:56
angelique (slettet)
Kan godt forstå du synes det er tungt hvis du slet ik må få noget af det heller ik i små mængder. æv bæv
15 år11. oktober 2009 kl. 18:43
Frk Jakob (slettet)
Jeg lider af præcis det samme og det er ikke sundt helt at undvære kulhydrater. Så jeg ville, hvis jeg var dig, spise en lille smule hver dag, fx bare 100 gram til aftensmaden :)
15 år12. oktober 2009 kl. 03:19
hilsen karima