Støttegruppe uge 14

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
Støttegruppe uge 14
Efter en uge med motion og mad anbefalet af en diætist er der her røget 2.4 kg.
Jubii
Jeg er rigtig glad... en dejlig måde at starte mandag morgen på!!!
Håber det også er gået godt for jer andre.
Rikke
15 år30. marts 2009 kl. 07:05
#2
re: Støttegruppe uge 14
Min vægt har endelig besluttet sig for at gå nedad igen. Jeg har tabt 1,4 kg. siden sidste mandags vejning. Jubii. Så gælder det bare om at holde fast. Pøj Pøj til jer andre og til belfas Sikke flot resultat. Hvor meget motion har du så dyrket i sidste uge?.
15 år30. marts 2009 kl. 08:26
#3
re: Støttegruppe uge 14
Jeg er lidt i krise. Eller må hellere sige meget i krise.
Har været afsted næsten hele sidste uge og har ikke haft mulighed for at kontrollere min mad. Der er kommet sukker af forskellige varrianter indenbords og alt for fed mad. Og for meget af den.

Menstruations ugen rammer også nu.. så av av jeg tør ikke veje mig...

HJÆLP..
15 år30. marts 2009 kl. 08:42
#4
re: Støttegruppe uge 14
Orv.. tænk at der allerede er gået en uge :)
Skønt! :)

Jeg ved ikke om jeg har tabt mig, men jeg har det skønt!
Jeg glæder mig til at få min motion... og mon ikke jeg lige smugkigger på vægten idag på jobbet... (kan da ikke lade være) :D

Aki og Belfast, hvor er det flot at i begge har haft så fine resultater :)
Marie1985: Får du mere trang til sukker og andet usundt når du har mestruation? Eller det det blot fordi du vil være træt af at se tallet på vægten?

Håber i alle får en god uge med masser af skøn motion og dejlig mad! :) Det er så skønt at mærke hvad energi man får af mad og motion :D

Sidst men ikke mindst et lille skulder klap til os alle fordi vi er bevidste om vores svagheder og arbejder konstruktivt med dem! :D :D
15 år30. marts 2009 kl. 08:49
#5
re: Støttegruppe uge 14
Øv...her er der kommet 1,4 kg. på :(
Har så også været syg de sidste dage + mens, så tror/håber noget af det er væske.
Jeg har stadigvæk ikke spist slik, er bare så glad for at være sluppet af med den last, men har vist spist pizza hver anden dag i løbet af den sidste uge, hvor hele huset har været syg...

På søndag skal vi holde barnedåb og der vil jeg nyde maden og grovæde af deserten :) Så mit mål for den næste uge er bare at holde vægten, og at blive helt rask inden søndag selfølgelig...
15 år30. marts 2009 kl. 11:15
#6
re: Støttegruppe uge 14
Håber jeg også må være med her :)

Jeg har desværre ikke tabt mig på vægten i denne uge, men det gør ikke så meget for jeg kan se på målebåndet at det alligevel går den rigtige vej - jeg begyndte at løbe for fem uger siden og får trænet de der tre gange om ugen, og det begynder at kunne ses.

held og lykke til jer andre :)

Marie
15 år30. marts 2009 kl. 11:25
#7
re: Støttegruppe uge 14
Aki:
Jeg har sammenlagt nok dyrker omkring 3 timer intens på crosstrainer derudover det jeg normalt bevæger mig i løbet af dagen ca 10.000 skridt.
Rikke(Belfast)
15 år30. marts 2009 kl. 11:49
#8
re: Støttegruppe uge 14
Jeg har holdt fødselsdag i weekenden, og grovædt samt drukekt vin, og alligevel er vægten faldet med 100 g, plus de 600 i sidtste uge, så synes jeg faktisk det er ret godt.

Og nu skal jeg ikke noget de næste par dage, så der er grobund for sund kost, og så snupper jeg lige en træning efter arbejde idag. :-)

Belfast og Aki, det er sku godt gået.
15 år30. marts 2009 kl. 12:52
#9
re: Støttegruppe uge 14
Det har gået rigtig godt de sidste par dage og jeg er rigtig glad, men jeg tør næsten ikke glæde mig for meget for så er jeg sikker på at vægten ryger lige på igen :(

Dog er jeg snart normalvægtig! Det glæder jeg mig virkelig til, meget. Folk er også ved at lægge mærke til det. Måske ikke vægten, men så er der nogen der siger jeg pæne ben, eller mit hår, eller min hudfarve, men i virkelig tror jeg det er vægten men det bare ikke har lagt rigtig mærke til det og tror det er noget andet.

Det er ikke engang 10kg endnu, og jeg vil 10kg mere. Det tager tid så laaang tid. Men sådan er det, jeg skal nok få klatret det bjerg.
15 år30. marts 2009 kl. 15:06
#10
re: Støttegruppe uge 14
har taget ½kg på, men har også lige været til Büffe.
håber det går den rigtige vej for jer andre.
15 år30. marts 2009 kl. 16:27



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });