FAC´s delmålstråd

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#11
re: FAC´s delmålstråd
Tillykke fac :D så ender du snart på delmålet:)

knus Christine
15 år26. januar 2009 kl. 16:49
#12
re: FAC´s delmålstråd
Mange tak Christine:-)

Ja jeg har sat mange små delmål lige nu! Ellers kommer jeg ikke nogen vejne hvis ikke jeg gør det på den måde!
15 år26. januar 2009 kl. 17:48
#13
re: FAC´s delmålstråd
Det har du helt ret i, hvis man kun tænker på de kg man gerne vil tabe. Er det altså trælst. Så bedre med delmål :D

Knus Christine
15 år27. januar 2009 kl. 18:15
#14
re: FAC´s delmålstråd
I dag stod vægten på 76,7 kg BMI 26,5

Der går ikke mange kg før jeg ligger i grænsen med normalt BMI!
15 år28. januar 2009 kl. 06:33
#15
re: FAC´s delmålstråd
Jeg nåede mit delmål, men nu har jeg taget på :(

Jeg fortsætter self. men irriterende er det!

Flot Fac! Det går simpelthen så hurtigt med dig! :)
15 år28. januar 2009 kl. 13:32
#16
re: FAC´s delmålstråd
I dag 76,5 kg BMI 26,5

Jeg spiste ellers godt til i går men var til hård træning!

Med hensyn til min kur, så har jeg faktisk ikke holdt den! Jeg spiser brød engang i mellem, emn det ser ud til at virker.

Jeg prøver at følge kuren med hensyn til ikke at spise brød og kage osv. . Men jeg tror hemmeligheden bag den her kur, faktisk er at spise små måtider hele tiden, og stoppe kl seks med at spise og drikker hver aften! De kloge siger jo også man skal spise små måltider hele tiden!

Tak sqzee. Du skal nok nå dit delmål igen. Det har ikke altid kørt så hurtigt for mig. Gennem hele mit vægttab som er på 16,5 kg, har jeg tabt 300-700 gram om ugen! Så jeg har været igang i over et år faktisk. HVor jeg har haft perioder hvor det ikke gik så godt! Dette sørgede jeg bare for at tage ved lærer af, og det ar så ført mig derhen til hvor jeg er i dag!

Det er okay at fejle, bare mamn bliver klogere af det. Jeg har sku tit været frustret over det her projekt, men det ser bare ud til jeg har fundet MIN gyldne vej for at nå mit mål! Det kan være din vej er en hel anden, man må prøve sig lidt frem! Hepper i hvert fald på dig her på sidelinjen!
15 år29. januar 2009 kl. 08:41
#17
re: FAC´s delmålstråd
Tak, det betyder meget med støtten. Jeg er meget glad for at have fundet denne side med sådan nogle intelligente mennesker.

Jeg kom også under 70. I går var jeg 69,7 og nu er jeg 69,4. Så jeg håber jeg er endnu længere nede i morgen. Jeg håber i hvert fald at jeg ikke tager på igen!

God sund weekend folks.
15 år31. januar 2009 kl. 17:36
#18
re: FAC´s delmålstråd
SÅ har frøknen her taget sig sammen igen, og afsted det går mod delmål! Måtte lige ud på et lille eventyr, og vægten endte på 77,0 igen. Men kan allerede se nu på vægten, at morgen dagens vejning bliver god! Men jeg skal godt nok kridte skoene igen, har levet sundt i dag, og det skal jeg fortsætte med i mange måneder endnu! Eller resten af livet selvfølgelig! Så husk nu FAC en ordentlig portion morgenmad, og sig NEJ til diverse du bliver tilbudt! Ha ikke ondt af dig selv, men af dem der spiser det usunde!! GO GO :-)
15 år4. februar 2009 kl. 19:50
#19
re: FAC´s delmålstråd
76,5 kg!!! YES det har givet pote med den hårde motion og det rigte spise. Nu skal jeg bare spise rigtigt igen igen i dag! Og så skal det hele nok komme af sig selv igen. Har sat mig et mål der hedder et kilo pr. uge, så når jeg mit mål en måned inden den store dag! Så på søndag skal vægten så på 76,0 kg!
15 år5. februar 2009 kl. 06:51
#20
re: FAC´s delmålstråd
Endnu mere YEESSS 76,0 kg! Glæder mig sådan til der står 75,X. Nu skal jeg bare passe på i weekenden, vi skal heldigvis ikke noget. Og næste weekend får vi besøg af nogle der heldigvis selv er på slankekur!

Nå så er der kun 1 kg tilbage af delmålet her. Og så kommer næste delmål op!!

You go girl!!
15 år6. februar 2009 kl. 06:49



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });