+ 15 kg !

Du læser en tråd i debat > off topic


#11
re: + 15 kg !
Super - mange tak :)
Tallerkenmodellen ser smart ud - netop fordi man altid kan bruge den. Også når man ikke har en vægt ved hånden :)

Jeg vil fluks kaste mig ud i opskriftsuniverset og lede efter en opskrift på gode, grove boller - må altså have fundet en erstatning til de dér knap så fiberrige gulerodsboller :)

PS jeg er også rigtig stolt af mig selv mht. motion. Af grunde jeg ikke selv aner, kan jeg altså godt motivere mig selv mht motion, selv på dage hvor motivationen mht mad svigter. Sært - men godt :)
15 år7. juni 2008 kl. 11:29
#12
re: + 15 kg !
Hej, nu er det en gammel tråd, men jeg synes jeg ville skrive alligevel. Jeg har også gennem det sidste år blevet større og større. Jeg ved det skyldes for lidt motion og forkert mad, og at de to ting hang sammen med et forkert studie jeg havde kastet mig ud i... Studiet blev droppet, men kg blev ved med at blive siddende og der kom endda et par kg mere på... Jeg skulle have det psykiske helt på plads, inden jeg nu for 14 dage siden gik på vægten for første gang i lang tid. Og jeg fik et chok... 13,6 kg mere stod den på. Jeg vidste godt jeg var blevet større, men så stor synes jeg godt nok var helt vildt... Og jeg skammer mig egentlig over at have svinet min krop så meget til... Men nu skal det heldigvis være slut :)

Som dig, så er de primære livsstilsændringer hos mig: mere frugt og grønt, mere motion og mindre af det søde... Efter at jeg er starter herinde er jeg så blevet obs på at jeg nok også skal kigge på mit protein (får for lidt) og kulhydrat forhold...

Men jeg er sikker på at det nok skal lykkes både for dig og mig, og hvor er det rart at man kan vende sine frustrationer med andre herinde :)
15 år23. juli 2008 kl. 00:18
#13
re: + 15 kg !
Jeg har lige været på teltferie hjemme hos min far - og jeg fandt flere underlige ting. For det første fandt jeg en sæk tøj fra 80erne. Blandt andet et par pigebukser fra omkring 1982 - helt klart fra før jeg fik figur.

Nogle få udvalgte ting tog jeg med hjem - de skal vaskes og så skal jeg prøve dem. Ikke bukserne fra dengang jeg gik i 8. klasse dog :-)

Men dengang opfattede jeg faktisk mig selv som tyk! Det tror jeg nu ikke jeg var - men jeg var så heller ikke mager.

Den anden ting var faktisk min mand der fandt: et familiefoto. Han tog det af hylden og viftede det hen mod mig mens han spurgte: "Hvem er hende med kinderne?". Det var altså mig - billedet er nok 10-12 år gammel og jeg vejer ret meget på det. Jeg har aldrig før set billedet i det lys - men nu er jeg jo efterhånden vant til at se mig selv uden alle de kilo på. Meget sær oplevelse.
15 år23. juli 2008 kl. 22:11
#14
re: + 15 kg !
jeg husker også mig selv som tyk, da jeg trænede kampsport 4 ganeg om ugen i 2 timer, samt red to heste om dagen og vejede 70 kg... Jeg var jo super slank, flot og muskuløs... men har altid fået at vide at jeg var kraftig, så derfor har jeg altid følt mg tyk... Når man så nu er tæt på de 90 kg, og i dårlig form, så sætter det altså tingene i perspektiv :)
jeg vil nu bare gerne kunne passe mine bukser fra sidste sommer, hvor vægten lå på +/- 76

husk billeder akob, hvis du kommer i de bukser fra 8 klasse :P
15 år23. juli 2008 kl. 23:53
#15
re: + 15 kg !
Desværre med de bukser - de røg ud for min far var ved at rydde op i gemmerne. Der var ikke bagdel i de bukser og det er der jo på mig, så selvom de faktisk nok ville have passet i længden så tror jeg det ville have været svært at få dem op om lårerne.
15 år24. juli 2008 kl. 13:39



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });